ls83 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 jeg er 33+3 uker på vei i dag.. hadde alvorlig svangerskapsforgiftning forrige gang, hun kom 10 uker for tidlig.. har begynt å blisyk igjennå.. når føder jeg?blir det ks eller vanlig? ls 160183
Mamalari Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg føler at du vil føde litt før termin, tror det blir fødsel på deg i slutten av desember. Litt usikker på fødsel, før først opp vaginal. Men får ikke helt tak på det. Får opp en sterk og fin gutt
ls83 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 stemmer at jeg skal ha en gutt, han er ganske stor veier ca 2700 gram nå... kan du se om jeg fårvære hjemme i julen, eller om han har kommet før jul?? er livredd for å være på sykehuset i julen..
Mamalari Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Det så kom opp i stad var 27. Så tror han vil komme rundt den 27.des. Føler du ikke vil være på sykehuset julaften iallfall. Krysser fingrene for at han holder seg der inne til etter jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå