Gå til innhold

Babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe meg babycall i dag. Lurer på disse tre. Noen med erfaring?

Philips scd470 analog babycall, babytalker 1010 pmr eller doro babycall bm35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Vet ikke om du har vært og kjøpt deg alt, men jeg har doro bm35. Den som skal være hos babyen er med ledning, og det synes jeg var fint pga at det er mindre stråling enn de trådløse....batteri på den mamman/pappan har med seg varer lenge før du må lade den opp, og den "skrur" seg på hvert 5. min for å vise at den funker...betryggende syns jeg;-)

Lillegutt sover to lange lurer ut hver dag, og da strekker jeg ledningen, den er ganske lang, ut døra og bare legger den oppepå trekket på vogna(du kan stille inn sensitiviteten på hva den skal ta opp, så da trenger den ikke ligge helt inntil babyen heller), og da kan ho mor gjøre det ho vil inne uten å måtte ut å høre etter hele tiden...genialt:-D

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med doro bm50 jeg da. Der kan babyenheten gå både på strøm og batteri. Det er genialt når man er borte og ikke har strømuttak ute feks.

Har også dorobm35, men synes det var tungvint å ikke kunne bruke den når Lillenissen sov ute. Har ikke strømuttak i nærheten. (kjøpte denne når bm50 måtte tørkes pga en tur i oppvaskvannet...)

Men ellers er bm35 fin, og med mange fine finesser, bla at den slår seg på når det er lyd, eller bare for å vise at den står på.

bm50 har vuggesanger og nattlys i tillegg.

Men begge to er fine til hvert sitt bruk. Nå står bm35 fast på soverommet, mens bm50 blir brukt ute i vogna eller borte på tur.

Skrevet

Jeg har også doro bm50, og er veldig fornøyd med den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...