Gå til innhold

HURRA!!!! DET GIKK JO BRA PÅ UL!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da tror jeg at jeg flytter det ene beinet og litt til over hit. Trodde jeg var 7 uker, og det stemte. Den lille var 10mm og hjertet banket 135 slag i minuttet. Var utrolig nervøs og på gråten før vi reiste i dag. Mistet i uke 14 i juli i ma. Da jeg var på tidlig ul sist på ca samme tid var den lille kun 3 mm og hjerteslag på 117 slag. Så nå håper jeg inderlig dette vil gå bra!! termin blir da 24 juli. Nå er jeg såååå glad. klem fra meg.

Ps hvor stor var fosteret deres mellom 6 og 7 uker på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kos å høre katta!!!

har ikke vært på ul enda e... og vi er vel ca like langt på vei? Jeg er 6+1 i dag og skal på ul 15 desember... min første graviditet så jeg er veldig spent asså....'

hurra for katta på ul, det var veldi hyggelig å høre

Skrevet

tusen takk. Er sikker på det går like bra med deg.. er 6+6 eller 7 uker sa gyn. stooor klem. krysser fingre for deg+++++++++

Skrevet

ååå, så bra :-) Det var det jeg visste :-) Nå kan du senke skuldrene!

Jeg var på UL da jeg var 7+6, og da var h*n 15 mm. I svangerskapsboken som jeg har fått fra legen, står det at fosterets mål fra 7+0 til 7+6 dager er 9-14 mm, så det stemmer nok bra det målet du fikk.

Gratulerer med vel overstått :-)

Skrevet

Så bra! Sjansen for at dette går bra, er jo veldig, veldig stor nå når du har sett at alt er som det skal på dette stadiet og at hjertet slår og sånt. Legen sa til meg at jeg kunne slutte å være nervøs for de 12 ukene etter at jeg hadde sett på tidlig UL at alt var som det skulle.

Skrevet

Ja denne gangen skal vi alle bære frem våre barn!!! det har jeg bestemt. Stooor klem

Skrevet

Så utrolig flott å høre! Krysser fingrene for deg videre i svangerskapet! Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne!

Krysser fingrene for oss begge, jeg skal på UL på onsdag nå, så da får jeg vel dommen, som denne gangen skal være positiv! :)

Skrevet

Tusen takk jece-og..... Med dine hcg stigninger er det nok som det skal være hos deg også. Det er jeg sikker på. er du 7 uker så ligger vi helt likt. krysser fingre for deg selv om jeg er helt sikker på at det ikke er nødvendig. har god magefølelse for deg. klem

Skrevet

da jeg var 7+3 var mini 11,8mm nå er jeg i uke 34 så satser på at det går bra denne ganga katta :D

Skrevet

Så deilig at det gikk så fint!!! Pust ut og ha en super og avslappa helg!!! =)

Skrevet

Det høres kjempeflott ut, og særlig at du fikk vite antall hjerteslag! Høres ut som vi er så og si like langt på vei, jeg trodde jeg var 7 + 3, men legen trodde jeg var 7. Min spire var 9 mm. Denne gangen går det bra med oss, ikke sant??:)

God helg!

Skrevet

Så kjekt at alt var bra med magen!

Er kommet litt lengre enn deg, var på UL i dag og er akkurat 8 uker i dag. Min lille spire var 16,5 mm og hjertet slo 164 slag i minuttet.

Skrevet

Ja nå er jeg lykkelig. Vi har jo ganske nærme termin alle sammen her. Blir artig. For denne gangen skal vi følge hverandre til slutt. Ha en flott kveld. Deilig å kunne slappe av å senke skuldrene.

Skrevet

Tusen takk for det! Håper virkelig vi følger hverandre ut til termin denne gangen! Det blir spennende å se på UL på Onsdag, men tror nok vi ligger ganske så likt :) klem

Skrevet

Ja det er klart vi skal!!!!!!! stooor klem

Skrevet

gratulerer så mye katta. så utrolig gøy:):) skal på ul til onsdag. er sååå spent!!

Skrevet

Så gøy da, katta:)

Har selv vært på UL, og der så jg en minibaby med bankende hjerte :) Utrolig at jg og sambo har skapt det lille vesenet.

Jg ble satt tilbake og han mente at jg var 8+3 og spire 1,54 cm og han sa at hvis det så så bra ut nå, er det 98 % sjanse for at alt går bra :) Er akkurat 9 uker idag.

Er veldig glad på dine og andre sine vegne herinne :) Det er noe magisk med å være gravid!!!!

Klemklem

Skrevet

Ja ikke sant Nicki!!! Så flott at alt ser bra ut for deg også. Skal tilbake igjen 21 des, da er jeg ca 10 uker. stooor klem

Skrevet

ÅÅhhhh :D Så utrolig flott!! Spira mi var 5.1 mm i uke 6. Denne uka (7) kunne jeg regne med at den var blitt 1 cm stor sa gyn :) Kose deg nå :):)

Skrevet

Da er vi like langt da. JIPPI. Idag har jeg hengt over doen siden halv 5 på morgnen. Kvalmen har kommet forr fullt her tror jeg. ugh, men det er heeelt ok. klem

Skrevet

Åååå, så koselig å høre:) Dette fortjener du nå altså! Man tåler jo litt kvalme, når det er pga sånne hyggelig ting;) Men håper du slipper å ha den så lenge da:)

Skal snart på tidlig ul jeg også, men pga noen blødninger så er jeg ikke så optimistisk:( Men vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen! Blir helt ødelagt av dette her jeg altså!!

Skrevet

gøy å høre at ul gikk så fint !! Jeg ser frem til det vår spire skal vises frem til oss... magisk... d e jo d.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...