Gå til innhold

Funker bugaboo i skauen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe ny vogn til småen, og syns bugaboo er superfin. Har prøvd den i butikken, virker super på butikkgulvet og utenfor butikken. Men jeg bor sånn til at jeg går mye tur i skogen. Funker den da?

Og hvordan er den i snø? Mener å ha sett at det finnes vinterhjul til den, men likevel? Mye snø må vel være håpløst sammen med de små forhjulene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo er laget sånn at den skal fungere også i terreng. Det finnes info videoer over hvoran man skal stille den for å trille med f.eks bare to hjul i ulent terreng. Fordelen med buggis er jo vinterhjulene, samt at man kan snu styret og trille med de store hjulene foran når det er masse snø. Slik gjorde jeg i fjor vinter, trengte sjeldent vinterhjulene. Om du triller mye i skogen bør du absolutt ha vinterhjul i tillegg. Buggis duger i terreng men er ikke optimal, vil vel egentlig heller anbefale deg en annen vogn når du triller mye i skogen, vil heller anbefale deg en vogn med bedre demping og som egner seg litt bedre for sånt føre. Flotte vogner som da er å anbefale er Mountain buggy urban jungle (dessverre ikke vendbar sittedel) og Brio happy med luftdekk.

Skrevet

Jeg har en vong som funker fint i skogen nå, men har lyst på ny. Vogndilla, og har lyst på en bugaboo. Men tror ikke jeg har råd til å kjøpe ny uten å selge den jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...