Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg vurderer å kjøpe ny vogn til småen, og syns bugaboo er superfin. Har prøvd den i butikken, virker super på butikkgulvet og utenfor butikken. Men jeg bor sånn til at jeg går mye tur i skogen. Funker den da? Og hvordan er den i snø? Mener å ha sett at det finnes vinterhjul til den, men likevel? Mye snø må vel være håpløst sammen med de små forhjulene?
Lykke X 4 Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Bugaboo er laget sånn at den skal fungere også i terreng. Det finnes info videoer over hvoran man skal stille den for å trille med f.eks bare to hjul i ulent terreng. Fordelen med buggis er jo vinterhjulene, samt at man kan snu styret og trille med de store hjulene foran når det er masse snø. Slik gjorde jeg i fjor vinter, trengte sjeldent vinterhjulene. Om du triller mye i skogen bør du absolutt ha vinterhjul i tillegg. Buggis duger i terreng men er ikke optimal, vil vel egentlig heller anbefale deg en annen vogn når du triller mye i skogen, vil heller anbefale deg en vogn med bedre demping og som egner seg litt bedre for sånt føre. Flotte vogner som da er å anbefale er Mountain buggy urban jungle (dessverre ikke vendbar sittedel) og Brio happy med luftdekk.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har en vong som funker fint i skogen nå, men har lyst på ny. Vogndilla, og har lyst på en bugaboo. Men tror ikke jeg har råd til å kjøpe ny uten å selge den jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå