minønskespire Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 er det noen andre som opplever dette? våkner ved 5 tiden, og da er jeg lys våken, grrrrrrrr:( veldig irriterende:p
Nikki 75 Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg hadde det sånn fra uke 6 til uke 16, omtrent. Så sov jeg godt om natten en god stund (bortsett fra opp og tisse litt), men nå har jeg begynt med søvnproblemer igjen - denne gangen pga fysiske ting som vondt i bekken og rygg, samt kramper i beina. Alltid e der någe! )
Nikki 75 Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 P.S: er i uke 26 nå (og sliter når jeg ikke lenger kan sove på magen heller).
sister wanted Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ja, gjett. Våkner hele tiden, og etter kl halv syv er jeg lys våken.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 jeg sover 10 timer om natta og kunne godt tenke meg å sove litt til
minønskespire Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2009 sklle virkelig ønske jeg fikk sove 10 timer:) heldig du!!!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 ååååå 10 timer! heldiggris. Jeg sover maks 2 timer i strekk hver eneste natt, og i seks syv tiden om kvelden så sovne/besvimer jeg på sofaen fordi jeg er så trøtt. Våkner selvfølgelig etter 2 timer da og Er 8 uker på søndag og lurer fælt på hvortid jeg skal få sove igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå