RM79 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Vet jo at babyen ikke er så stor enda da, men jeg har faktisk fått litt mage, så jeansene mine passer ikke lenger. Flere som har måttet gi opp de vanlige klærne? Jeg er 2 gangs, dere som har flere barn, fikk dere mage raskere andre gangen?? Ha en strålende dag!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er 9 fullgåtte uker på søndagen, og sliter med å få på meg buksene allerede, men nå kjenner jeg at jeg er hoven i fingrene! Men litt mage har jeg fått, men har mage fra før også jeg da... Er 3.gangs!
Brura76 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Fra uke 11 har det kun vært benyttet tights her i gården:-) Er også 2.gangs, og nå i uke 14 har jeg ikke sjans til å skjule magen...
Carasnella Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Jeg er i uke 8 og fant frem mammabuksene i uke 6. Magen er så oppblåst, så det ser ut som jeg har svelget en fotball! Har allerede blitt avslørt på jobben, har ikke sjangs til å skjule det med mindre jeg kler meg i litt store gensere eller noe sånt.
(Muskat) Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Jeg er i uke syv og har flytta inn i tunikaer og thigts. Er vel ikke magen som er større (den var mer enn stor nok fra før), men jeg føler meg så oppblåst og uvel at jeg ikke klarer noe inntil kroppen. Vurderte faktisk å finne frem kofferten med mammaklær i dag, men skal prøve å vente etpar uker til... Kjenner livmora godt over symfysen...
♥REBECCA♥ Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 jeg er fjerde gang, er i uke 25, nesten ikke fått mage
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er i uke 12, og har brukt mammabukser ett par uker.. Har litt mage fra før også, men magen har forandret totalt form så jeg orker ikke ha på vanlige bukser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå