blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 jeg er så redd at embryoet ikke er der lenger...en da ville jeg vel ha merket det om det hadde sniket seg ut? Eneste symptomene jeg har at jeg er gravid er såre og ømme brystvorter, humørsvingninger...endel trøtt også, men har ikke sovna på sofaen enda. Litt murring/stikkinger i livmorområde, kjennes ut som om noe skjer lissom... Har fått ul time 15 desember, og er så redd for at vi ikke skal se noenting... Men to tester med 99% sikkert lyger vel ikke? Første test ble tatt to dager før ikm og den andre 1 dag før ikm... Noen andre som igså har det sånn tro??? .
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Hei du! Vet du va fysioterapauten min sa til meg?? Hun sa, hvis du er trøtt. pris deg lykkelig, hvis du er kvalm, hvis det stikker å murrer vær glad! Alt det der er sunne tegn på at alt er normalt... Får du vondt i bekkenet, juble!!! For om alle de tegnene er det, så er det liv i kroppen din, og det vokser og gror! Forsvinner alle disse tegna, kan noe være galt! Så det har jeg slått meg til ro med, at Så lenge jeg kjenner forandringer, så er alt OK!
Trønderpia Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er 7+4 i dag, og eneste jeg har merket frem til nå er trøtthet, og ingen ting annet! Var også redd til å begynne med, da det tidligere har gått galt, så jeg var på ul da jeg var 6+1, og alt så fint ut :-) I mitt forrige svangerskap hadde jeg heller nesten ingen symptomer, og var ofte på ul, men sitter nå her med en gutt på 1 år. Så nå har jeg bestemt meg for å prøve å ta det helt med ro.. :-)
xonix Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 det går sikkert bra! det er mange som er gravid som ikke har noe særlig til symptomer på graviditet, så det skal du ikke bekymre deg for=) prøv å slapppe av og nyt denne tiden:) vi kan jo ikke stoppe å leve?=) gled deg over disse dagene som kommer, og kmmer det komplikasjoner- prøv å ta det da.... sender deg en klem¤¤¤
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 puster litt lettet ut og gleder meg til ul 15 desember..... synes det e litt rart og merkelig dette med graviditet siden jeg ikke har gjort dette før Bare håper at alt går bra og at vi har en liten klump til sommeren
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har enda færre symptomer enn deg, nemlig ingen Sånn var det også i min første graviditet. Da var jeg på tidlig ul, og alt var i sin skjønneste orden. Litt tregere mage enn ellers, det er det jeg kan "skryte" på meg av symptomer både forrige gang og denne gang. Og om det går slik som sist, får jeg snart en abnorm matlyst i et par måneder fremover. Denne gangen har jeg ikke vært på tidlig ul, men vurderer det fra dag til dag. Vet jo at alt var i sin skjønneste orden sist, men litt ok å få det stadfestet på en ul Går forresten inn i min 7. uke idag. Lykke til!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 mina 75 da er vi vel ca like langt... jeg er 6+1, hihi det rare er at vi har sagt det til de som vet at vi har slitt med å få det til og vi har da faktisk allerede fått badehankle og kluter, spilledåse til å ha i senga, tilbud om å låne ammetøy og mammabukse( er litt stor rundt magen så er ike så lett å finne) og vi har fått tilbud om å låne lekegrind... ler jo litt av disse flotte menneskene rundt meg da... hehe de e veldi søte!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå