Gå til innhold

Ang. fryseforsøk og reise

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha innsett etter fryseforsøk i uke 1 (i slutten av uken). den helgen skal vi egentlig på hotelltur med jobben. Det jeg lurer på da, er hvordan er det med kroppen etter innsett? Bør jeg ta det helt rolig noen dager? Mulig innsett blir på fredag uke 1, og det er den dagen vi skal dra.

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141084188-ang-frysefors%C3%B8k-og-reise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du skal igjennom fryseforsøk så slipper du all belastningen med spray, sprøyter,egguttak.

Jeg merker ingenting på kroppen etter innsett av fryseegg.

Dessuten skal man jo leve som normalt:O) (foruten alkohol da selvfølgeli)

Er det i naturlig syklus du skal sette inn?

Problemet er jo bare att viss eggløsningstesten slår ut litt senere enn planlagt. Så kan det hende att innsett blir på lørdag eller søndag til deg.

(Jeg setter inn fryseegg 3 dager etter utslag....)

Konklusjonen min må bli att jeg ikke hadde sagt ja til tur. Ikke pga innsettet av egg. Det er uproblematisk.

Men fordi innsettet kan bli forsinket,,å da kan du jo ikke være borte.

Nå snakker jeg bare om viss du skal sette inn i naturlig syklus. Det er bare den metoden jeg har prøvd.

Kanskje kan sånt planlegges *bedre* på annen måte.

Blir innsettet helt garantert på fredag,,,er det jo null problem å reise på hotell :))))))))))))

*Bare noen tanker fra meg: :o)

Takk for svar.

Er første fryseforsøk. Var ganske dårlig etter første ferskforsøk, og har ikke noe annet å sammenligne med.

Hmmm, tror ikke det er i naturlig syklus, men vet ikke hva det vil si da jeg er ganske fersk i gamet. Skal ta noen piller fra dag 1 i syklus, som blir i romjula, og på ultralyd på dag 10. Og så er det innsett to dager etter? Klinikken har stengt i helgene såvidt jeg vet, så blir ikke noe innsett i helgen.

Satser på tur, og så får vi heller abre slappe av og gå noen turer. Problemet blir alkoholen rundt tørste kolleger..:)

Antagelig ikke nå naturlig syklus da nei....jeg har iallefall ikke tatt nå piller fra dag 1 :o)

Jeg kan ikke så mye om dette jeg heller. Men skjønner det er flere måter å gjennomføre dette på.

De tillpasser jo *løpet* etter hver enkelt. Hva de mener gir best resultat.

Jeg setter inn på dag 3,,men vet noen gjør det på dag 2 ja :o)

Å jeg satt inn egg på søndag sist,,men vet at noen plasser har hælgastengt. ;O)

Hehe,,innviklet skal det være :)))))))

Ønsker deg en supertrivelig tur jeg. Å lykke te me innsetting av egg :o)

Regner med at pillene du henviser til er Progrynova??

Og om jeg ikke husker helt feil så holder du til i Porsgrunn, Lykkelig. Stemmer det?? :=)

Der opplevde jeg iallefall det enkelt med fryseforsøk i november.

Det er ikke garanti for at du får innsett to dager etter ul på dag 10, de skal sjekke slimhinnen din på ul. Da får du sikkert tidspunkt og beskjed om dag. Men veldig ofte skjer det et par dager etter. Selv hadde jeg super slimhinne på fredag på ul og satte inn på tirsdag. Ofte er den tykk nok, men har hørt om enkelte som må gå på piller et par dager til før ny ul. Og da blir innsettet forsinket. Men ser det bra ut på ul, så er det raskt med innsett.

Og da kan du jo fint se til at du kan reise på hotell og kose deg masse:=)

Lykke til!!

Du kan leve helt som normalt etter innsetting (med unntak av å drikke alkohol og sånn da), så hvis du har lyst til å dra på jobbtur, ville jeg gjort det. En hotelltur blir vel uansett rolig? De fleste klinikker unngår innsetting i helga hvis de kan, så sannsynligheten er stor for at det blir enten fredag eller mandag. Selv fikk jeg valget mellom fredag og mandag da jeg skulle sette inn. Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...