Gå til innhold

baby med på kjøpesenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere med babyene deres på kjøpesenter?

Jeg har en gutt på 9 uker, prøver å holde meg mest mulig unna senterne med tanke på smitte osv.. men hvor hysterisk skal jeg egentlig være? Hva gjør dere?

Han har forresten vært så uheldig å fått svineinfluensa. han er frisk na da heldigvis. Men etter dette føler jeg meg enda mer hysterisk. er så redd for at han skal bli syk igjen, men vil ikke bure meg inne heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på kjøpesenter etter en ukes tid etter fødsel tror jeg. Ikke noe problem det. Barnet ligger jo godt og trygt oppi vogna si, og om ikke masse folk stikker hendene og ansiktene nedi vogna, burde det da virkelig ikke være noe problem:) Og i og med at babyen din allerede har hatt svineinfluensa, er det jo ikke så stor sjanse for at han får det igjen.. Om det i det hele tatt er mulig..:)

Skrevet

Jeg var på kjøpesenter med henne da hun var 1 uke gammel jeg :-) Ligger jo i vogna, og når vi er på cafe og hun blir matet eller sitter på fabg går vi alltid der det ikke er så mye folk, og finner et bord som er i utkanten, gjerne mot en vegg, så vi ikke får hostere oppi oss. Og vi bruker antibac. Så lenge hosterne er 1 meter unna så går det jo bra, og jeg holder lengre avstand hehe. Vi har begge tatt vaksinen for å beskytte henne mot influensaen, og de andre tingene bruker vi sunn fornuft for å beskytte henne mot.

Skrevet

Vi var på kjøpesentre med gutten vår straks vi kom ut av sykehuset. Det er da ikke noe problem. Dessuten ble han født i begynnelsen av desember i fjor, så skulle det bli noe julehandel måtte han nesten bli med.

Gjest eelis+pepperkakemannen!
Skrevet

Gutten min har vært med på kjøpesenter siden han var en uke gammel. Folk kommer jo som regel ikke bort og nyser nedi vogna ;-)

Jeg slapper helt av i forhold til denne svineinfluensaen, og alle andre influensasykdommer, for den saks skyld.

Skrevet

Samm her, har ingen betenkeligheter med å ta han med på kjøpesenter osv. Men vasker hendene veldig ofte, er bevisst på å ikke ta på han når jeg har vært borti håndtak, handlevogner etc uten å ha vasket meg eller brukt antibac

Skrevet

Her er vi heller ikke bekymra. Lillemor var med da hun var 4 dager gammel. Forrige uke ble jeg smitta av svineriet på IKEA (hadde ikke vært ute på noen dager, så ganske sikkert at det var der), men lillemor lå jo i vogna si og slapp unna.

Skrevet

tassen er med over alt fra starten av(4 mnd)

kan ikke sperre oss inne, men vi har alltid vært nøye med håndvask og bruker antibak osv.

alle kan bli smittet men det er like stor sansynlighet for at det skjer i nærbutikken eller når du henter posten.

Skrevet

Vi holdt babyen unna kjøpesenter de første 3-4 ukene. Fikk det rådet fra jordmor på barsel da jeg fikk førstemann for et par år siden, og følte det var enda viktigere nå pga. svineinfluensa.

Skrevet

har hatt med lillemann over alt siden han ble født, har aldri tenkt over det egentlig =S

han er forøvrig 9 mnd og har aldri vært syk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...