Let's hear it for the boys! Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg fikk akkurat innvilget søknad om foreldrepenger, og der sto det at første utbetaling er 31.12. Håper de kommer før det!
Blåmandag¤ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Haha! Får da inderlig håpe det.
Plutta, prompen og mini Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Foreldre- og svangerskapspenger Fødsels- og adopsjonspenger Skattefri periode: 1. -15. desember Vanlig skattetrekk: 16.-31. desember 16., 18., 22. og 24. desember Utbetalingen for desember er 16. Utbetaling kan også skje 18., 22. og 24. desember – avhengig av når søknaden er behandlet. Så da kommer de nok til jul
Blåmandag¤ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2009 Så flink du var til å søke opp da. Takk.
Gjest eelis+pepperkakemannen! Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Utbetalingen for desember som er den 16., den er for oss som har mottatt foreldrepenger en stund, ikke sant? Jeg har nemlig ikke fått foreldrepenger for desember enda, og jeg må si at jeg blir regelrett forbannet hvis jeg må betale full skatt for desemberutbetalingen fordi NAV er treige. Jeg får vanligvis utbetalt den 23. hver måned. Håper på den 16. nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå