Gå til innhold

renselsen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg fødte en gutt for 16dager siden og blør fortsatt ganske mye, som en vanlig mens! har bare lest at det egentlig skulle avta etter 4dager, og lurer på om noen vet om jeg bør kontakte lege/sykehus, eventuellt hvem jeg bør kontakte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk at jeg blødde i 5 uker jeg da.. men fossblødde ikke da..

Har vel kanskje blitt bedre for deg nå, eller så har du vel hatt kontakt med lege..

Skrevet

de første dagene etter fødsel kommer det mye, men ettervært så blir det som vanlig mens. det kan du gå me i mange uker. jeg hadde det i vartfall 3 uker,

Skrevet

Jeg blødde i ca 2 uker, så gikk det over til mer sånn brun utflod.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jm sa til meg at etter 3-4 dager burde det ikke lenger blø friskt og mye, slik det gjør etter fødselen, men gå over til å bli mer som vanlig mens eller brunlig utflod. Etter ca to uker tar det seg vist opp igjen, ogda kan det komme mer blod og noen leverklumper (er vist skorpen etter morkaken som løsner...?). Hun sa også at det varierer veldig hvor lenge renselsen varer, men alt fra 2 til 6 uker er helt normalt.

Skrevet

Jeg vil si jeg blødde relativt kraftig i 3 uker før det begynte å avta. Tror jeg blødde i 4-5 uker totalt. Også en stund med truseinnlegg etter det. Jeg spurte på helsestasjonen om det var normalt, og det kunne de bekrefte. Etter 8 uker skal alle være helt ferdig, men alt innenfor det er normalt, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...