funky Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Var på ultralyd idag, er 7 uker på vei, legen sa han så hjertet på spiren, men da han skulle vise meg d, så fikk han d ikke fram, å han sa rett ut at d var rart, at hjertet skulle være veldig tydelig når man er 7 uker på vei... han ville ha meg tilbake i romjula for å sjekke på nytt... er så redd for at d ikke er liv... :'(
meg83 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Uff, det høres ikke ut som noen koselig ting å måtte lure på Håper en liten trøsteklem kan hjelpe bittelitt
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Kanskje du er kortere på vei enn du tror.. Håper dagene går fort til neste ultralyd! Klem
Mamma's Magic Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg var også på UL i går, 7+3, og legen sa hun så hjertet, men jeg så det ikke. Jeg ble ganske nervøs, og spurte om hun var sikker på at hun hadde sett det, og hun sa at hun var det, men at fosteret hadde lagt seg i en annen vinkel, i tillegg til at skjermen var uklar, derfor var det vanskelig å se. Så i følge min lege var det helt fint, selv om heller ikke jeg kunne se noe hjerte tydelig. Så ikke bekymre deg, det er helt sikkert fint! Jeg kommer til å dra på to UL til før jul, bare for å være sikker, men vi satser på at alt er bra, ikke sant? Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå