Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg sitter her og har lest en del innlegg her inne på på habituell abort, og tårene triller. Både for alt det dere har opplevd, og fordi at det ripper opp i det som jeg selv har opplevd. Jeg føler virkelig med dere, og det gjør meg trist at så mange som ønsker barn, faktisk ikke får det til. Jeg har selv opplevd ma 2 ganger som jeg er sikker på, eller jeg er nesten 100% sikker på at jeg opplever det en 3. gang. Jeg har bare ikke fått det bekreftet enda! Skal til lege i morgen, og blir nok sendt videre til ul etterhvert. Jeg hører vel egentlig ikke til her. For jeg var så forferdelig heldig og fikk en gutt i 08 etter min første ma. Dvs: ma, fikk en gutt, ma og nå mest sannsynlig ma igjen. Jeg er demed ikke "kvalifisert" til å bli utredet enda! Men jeg fikk lyst til å skrive et innlegg her inne alikevell. Når jeg ble gravid med gutten min oppdaget jeg ikke at jeg var gravid en gang før jeg var i uke 16 elr noe sånt. Jeg hadde nemmlig ikke noen symptomer på graviditet, men de gangene jeg har opplevd ma, har jeg fått brunt eller lyserosa på papiret når jeg har tørket meg, og blir forferdelig kvalm! Det er derfor jeg er så sikker på at det ikke går riktig vei denne gangen heller. Akkurat samme symtomer som de andre 2 ma'ene. Jeg vet jeg har en gutt, og er forferdelig takknemlig for det, men jeg ønsker meg flere barn og ønsker at gutten min skal få søsken! Vil dere fortelle om deres historier må dere gjerne dele de på denne tråden. Jeg føler liksom det befriende å få dele dette med noen. Har ikke orket å fortalt noe til familien min enda. (De vet om den første gangen da) Jeg føler at jeg skuffer de like mye som jeg selv blit skuffet når det går galt! Lykke til damer, håper det går bra med dere alle sammen og at dere får de barna dere ønsker dere! Det fortjener dere virkelig!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141082889--/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå