krysserfingrene:) Skrevet 3. desember 2009 #1 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, da har jeg vært på syekhuset.....er ikke veldig imponert. Blir mer og mer sint etterhvert som jeg tenker på det. Kom inn til en overlege, tok ultralyd og siden jeg er så kort på vei var det ikke stort å se. Men han så en fostersekk og noe som mest sannsynlig da er fosteret. Etterpå tenkte jeg at vi skulle prate litt om hva vi kunne gjøre.....venter jo egentlig på utredning......men han sa ingenting. Så jeg spurte og han bablet bare om naturens gang og at det var mange som mistet....var liksom ikke så mye å gjøre med det. Ble litt satt ut, trodde kanskje han kom til å komme med noen forslag om ting som man kan gjøre for å øke sjansen for at det skal gå bra eller iallefall ta noen prøver. Ingen prøver ble tatt, jeg vet at jeg har tykt blod og spurte om jeg ikke kunne prøve albyl-e.......etter en stund sa han ja, siden det ikke hadde noen innvirkning på fosteret. Skal tilbake på sjekk 7.jan. Skulle bare fortsette å leve normalt og ikke tenke på at jeg var gravid. Ble satt ut av den timen og syns det var vanskelig siden jeg (vi, samboeren også) ikke følte at han forsto "problemet" og hvorfor vi er ganske redde. .....uff... ble litt langt, men godt å få det ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141082776-v%C3%A6rt-p%C3%A5-sykehuset/
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Del Skrevet 3. desember 2009 Hoff, jeg får helt vondt! Så trist å bli behandlet på denne måten der, man føler seg så lite verdsatt som menneske. Jeg er dritt-lei av å få kommentarer som "det er naturens gang", "det er bare å prøve igjen, det går bra da", "det er så vanlig" "dette var bare tilfeldig"osv.. Hva om det faktisk ikke er det? Hva om den ene gangen det gikk bra faktisk var den tilfeldighet? (jeg har hatt 3 ma og fått et barn, skjønner du). Det er så j...enkelt for de å sitte der å si det. Hvis de tror det hjelper, kan de tro om igjen.. nesten bedre at de ikke sier noe enn disse teite kommetarene om naturens gang osv.. Beklager at utblåsningen kom på ditt innlegg, men regner med du føler noe av det samme? Og jeg føler sånn med deg! Man blir rett og slett dårlig behandlet synes jeg! Håper det går bedre med deg etterhvert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141082776-v%C3%A6rt-p%C3%A5-sykehuset/#findComment-141082993
krysserfingrene:) Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er så lett for dem å si.....uff.... syns liksom jeg kan skimtet litt rosa på papiret.....det går nok galt denne gangen også, da blir det fjerde gangen. Skal kanskje ikke ta sorgene på forskudd,får se hvordan det går de neste dagene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141082776-v%C3%A6rt-p%C3%A5-sykehuset/#findComment-141088485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå