2Gull09♥11!! Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Snuppa vår er nå 6 mnd! Har fått utelukkende MME siden hun var noen og 4 mnd! Har alltid vært en flink nattsovingsbaby, men kun sovet rundt en gang her og der... Nå får spiser hun godt om dagen, får derav 2 grøtmåltider + noe frukt, og trenger ikke lenger mat om natten! Siste ukene har hun våknet og måtte ha mat både immellom 22-24 og en gang mellom 04-06. Jeg ser at hun kommer opp i store mengder når hun gjør dette. Nesten 7-800 ml MME og grøt, dette er vel litt mye ? Hun våkner gjerne 1-3 ganger og må ha smukk i tillegg. Er derfor god og sliten som dere sikkert alle erfarer selv. Hun sover på eget rom nå! Jeg vet at hun kunne klart seg fint og sovet godt hele natten, har sett tendensene før. De siste ukene sover hun kun 3-4 timer sammenhengende om natten, og jeg har derfor lyst å avvenne henne! Tenker å begynne til uken eller neste helg (mannen kan da hjelpe til), kan noen komme med tips og råd ? Gi vann? Være konsekvent? Ta henne opp og trøste osv osv... Hjelp Gruer meg litt kjenner jeg ! Kan noen fortelle sine erfaringer ?? Takkk !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå