Gå til innhold

Diamanda Galas!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Vet ikke hvor mye du er her om dagene,men jeg ser jammen at det er ikke mye ekstra tid til "surfing" på nettet:)

Men måtte en liten tur nå. Begge ungene badet og lagt. Så planer er å pakke inn julepresanger:) Er snart ferdig, og det er så godt!!

Hvordan har dere det om dagene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann;-)

jeg har faktisk ikke begynnt på julegavene enda...hm, like treg som vanlig.men det hjelper jo at jeg ikke jobber;-)

sigurd har begynnt veldig forsiktig med grøt..bare noen skjeer om dagen, og han liker det;-) smiler som en sol, og babler i vei..

jeg er alene hjemme med barna i helgen, men de skal sove hos foreldrene mine i morgen.da skal jeg på pinnekjøttlag...og det blir vel litt vin eller øl også;-)

jeg holder på å strikke tovede kroner til niesene mine i julegave.hekler blomster og syr perler på;-)

men ikveld har jeg bare flatet ut på sofaen med pcen i fanget og tven på!

...og nå tror jeg sannelig jeg må ta kvelden, har vært våken siden 5.30 i morges..zzz!

god helg;-)

Skrevet

Hei:)

Hatt en fin helg?

Bendik har vært på overnatting hele helgen. Godt å få han hjem idag:)

Men vi har fått jobbet masse på huset,og nå er soverommene ferdig malt:)

Koselig igår tenker jeg:) Vi hadde pinnekjøtt på fredag,første gang jeg smakte det. Det falt skikkelig i smak. Kunne nesten tenke meg å ha det på julaften:)

Nå skal jeg ta kvelden. Håper >Hermine sover hele natta, for jeg trenger litt søvn merker jeg.

Ha en fin uke:)

Skrevet

heisann;-)

sigurd har vært litt forkjøla og småpjusk, men virker bedre idag..men nå begynner jeg å bli forkjøla også, kjenner jeg;-/

var godt med pinnekjøtt(har begynnt å like det de siste årene, har aldri likt vilt og sau..)

og veldig godt med en god flaske vin til....

idag må jeg ta meg i nakkeskinnet og rydde og vaske , og kanskje bake litt..skal ha syklubb her i morgen;-)

tuva var skikkelig sur i dag tidlig..jeg har bursdag idag, og hun gledet seg veldig til gjestene skulle komme etter bhg..."hvilke gjester?"

ikke lett¨å forklare at jeg ikke har innvitert til selskap, hun sa at ALLE må jo feire bursdagen sin!!!...så mulig jeg må ringe noen besteforeldre etterpå, og be på kaffe;-)

så jeg får vel komme meg opp av sofaen og sette igang kjøkkenmaskina;-))

Skrevet

Heisann!

Gratulerer med dagen på etterskudd:) Så det ble litt feiring på ettermiddagen? Hehe:) De er jo herlige de ungene:)

Ukene flyr så for nå, at jeg skjønner ingenting. Mye som skjer hele tida. Igår var vi på julebord. Jeg hentet Hermine kl1 i natt og kjørt hjem. Tenkte at det var greit. Mamma ville gjerne hatt ho hele natta, men jeg klarer ikke enda. Kanskje en gang i romjula.)

Idag lager jeg middag til svigers og mamma og min bror. Spennende om jeg får det til Har aldri laget rådyrstek før! Men statser på det går greit.

Har du alt under kontroll om dagen tilø jula?

Kjenner jeg småstresser litt med de få gavene jeg ikke har fått kjøp. Typisk sånn til svogeren min og svigers, som er veldig vanskelig å finne på til...

Ha en god ny uke!!

Skrevet

hei;-)

det ble gjester til middag og kake på bursdagen min, ja;-)

har vært en hektisk uke her..sigurd har hatt vannkopper også, stakkars;-(

har gått greit, men et par dager klødde det mye...og sambo har jobbet sent hver kveld pluss lør og søn.danseoppvisning med tuva hele lørdagen, og juletrefest på søndag(som jeg var med på å arrangere...)...

så endelig mandag.tuva er i bhg, og sigurd sine vannkopper er helt tørket inn;-)

har ikke alt under kontroll til jul, langt der ifra.men har hvertfall sendt opp gaver til slekta i trøndelag...

sigurd eeeelsker grøt nå..en porsjon går ned på høykant, og han hyler etter mer når det er tomt;-)

hvordan gikk det med steken igår? er ikke dreven på stek selv;-)

nei, nå skal jeg rydde litt mens sigurd sover, så jeg er klar til å trille en tur etterpå;-)

ha en fiiiin uke;-)

Skrevet

Hei igjen!

Middagen ple veldig bra igår. Alt smakte godt, og vi klaret nesten å spise opp alt. Men nok til middag til jeg og Bendik idag:)

Hermine har jo også vannkopper nå(husker ikke om jeg har sagt det) Men det er pgså begynt å tørke inn. Heldigvis,for kanskje julebildene blir uten prikker?? Hehe, de er jo så søte med små nusselige vannkopper i fjeset da,så lenge det ikke blir arr!

Så gøy med grøt. Gleder meg til Hermine skal begynne,men tror jeg skal fullamme i 6mnd hvis jeg klarer. Får se hvis det kræsjer med flytting,så kan det jo være greit at ho spiser noe annet,så vi kan ha litt mere barnevakt..

Jeg rydder og sjauer litt nå mens hermine sover,så sakal jeg trille i regnværet for å hente bendik i bhg. Godt å komme seg ut!

Vi snakkes:)

• 2 uker senere...
Skrevet

HEI!

nå er det lenge siden jeg har skrevet her, ja...har vært litt hektisk her.alle har vært/er forkjøla og småtufse, så tuva har vært hjemme fra bhg.og da er det ikke mye tid til surfing;-)

sigurd og tuva er bedre, men jeg er ganske tett og hostete...sambo jobber mye før jul, særlig kvelder, så da blir det litt ekstra på meg...

MEN, begynner å senke skuldrene etter julegaveshopping(med halvsyke barn)...nå er det bare støvsuge og vaske gulv, og pynte juletreet igjen;-) vi skal ikke være mye hjemme i jula, og det er faktisk deilig;-)

har fått på plass skyvedørsgarderoben..litt forsinket(selvsagt), så nå er det bare å rydde inn klærne;-)vet at den også vil bli litt sentimental for dere, men dere får kose dere og ta vare på hverandre;-)

juleklem fra

tror jeg skal ta frem støvsugern med en gang...sigurd våknet kl 5.30 idag, men sovnet etter en flaske...og tuva sover fortsatt;-)

ønsker deg og familien en riktig god jul;-)

Skrevet

hm..skjedde noe rart over her...den setningen som kom etter rydding av klær, skulle stå etter ønskingen av god jul;-)

ja ja..

GOOOOOD JUL;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...