Gå til innhold

Såre brystvorter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd såre og vonde brystvorter og vært gravide ? Er selv 1 uke før IKM, men jeg har så vondt i brystvortene at det er grusomt og komme borti dem.. Har også masse mensmurringer.. Håper på å være gravid. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble veldig sår på brystvortene da jeg var gravid. Er det nå også, men er ikke gravid... Så for meg er det ikke tydligvis ikke et sikkert tegn.

Krysser fingrene for at det er det for deg!

Skrevet

Det var det første jeg la merke til, og faktisk det eneste som slo meg før jeg oppdaget at jeg var gravid med mitt første barn. Da var det ikke planlagt. Og det var slik du nevner,at det var vondt å komme borti dem, de ble littt hovne og litt rødere. Etter en stund ble også areola mørkere men det kom senere.

Håper det er noe på gang :)

Skrevet

Samme her Lollepronsesse og en til? :-)

Også er det harde knopper hele tiden.. Ikkeno øm i resten av brystene, men stikker i nå og da... Fryser noe grusomt også.. Sikkert kroppen som lurer meg, IGJEN ;)

Skrevet

Hei,

Jeg hadde veldig ømme og stive brystvorter rundt eggløsningperioden (varte ca. 5 dager)...

Skrevet

Så lenge du ikke pleier å ha det slik til vanlig så ville jeg sett det som et positivt tegn. Hos meg var det ikke vanlig å få det før mens så hos meg var det et viktig tegn. Tror man må se på hva man pleier og ikke pleier å ha for å finne ut om det kan bety noe eller ikke.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...