ellio Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 drar til legevakten nu....blör..minst sagt....igjen... beklagar for ett deprimerende inlegg...
Snusky McClusky Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Du har ingenting å beklage for, i hvertfall. Jeg håper at det går bra til tross for blødningen. Jeg vet hvor vanskelig det er når dette skjer. Klem,
Reflexia Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 sender deg en stor klem og masse lykke til!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Uff, håper det går bra. Krysser fingrene!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 dytter. tenker på deg.. sender deg noen trøsteklemmer.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Huff - håper alt er bra med deg og spiren!! Sender mange lykketanker!! Klem fra DD
utflyttet stavanger dame Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 masse lykkr te, kjenne t alt d der, e nå på vei inn i uge 5, håbe å håbe d går bra denne gangen, ska senda masse lykketanker t deg
minønskespire Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 masse lykke til!!!!!! mange tenker på deg klemmer!!
LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Lykke til! Vet hvordan det føles, så jeg føler med deg!
ellio Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2009 Tack for fina tankar! Det gikk dårligt...så är ledsen for det.. Men jag är faktiskt arg också. Jag har varit på 3 legelkontroller fordi jag har blott och varit orolig. Blev aldrig skickad på ul. Trodde på legen som sa att det var fint, att ul inte behövdes. Kontrollerna var i det jag trodde var uke 8, 9 og 12. På UL i torsdags kväll på sykehuset (takkar den legen som sende mig direkt), visade det sig att embryot slutade växa i uke 6!! Känner mig grundlurad. Någon som varit med om något liknande? Som prikken over i skulle jeg på besök i sverige over helgen, så går fortfarande med det döda i magen. Får försöka ignorera det, mamma fyller 60 idag och det blir fest. tack igjen for att ni bryr er.
Rose69 Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Så leit å høre, kjære ellio Jeg hadde en MA for 2 år siden der jeg hadde en dårlig magefølelse og ba om en UL.Var da 10 uker på vei.Fosteret hadde vært død i 2 uker, uten av jeg hadde merket noe.Så jeg måtte ha utskrapning.Fikk det heldigvis dagen etter. Tenker på deg og sender deg en varm klem i denne tunge stunden//
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå