*Knerten* Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Nå har jeg vært konstant kvalm siden uke 5 og er nå i uke 12. Nå må det vel gi seg snart? Har heldigvis ikke kastet opp så mye, men MÅ spise konstant og ingenting frister. I uke 11 og 12 her det vært verst, i dag klarte jeg ikke være lenger på jobb, og gikk hjem. Har tenkt at det blir vel bedre snart....men nå orker jeg ikke mer.. Har prøvd sea band . men funket ikke dessverre. HVa fungere akutt, trenger en pause fra kvalmen før jeg klikker? Takker for alle råd! Kan forresten gynekolog skrive ut resept på afipran eller må jeg til lege? Skal nemlig på UL igjen imorgen pga en langvarig blødning.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Afipran funker med en gang på meg.. jeg må ta to tabletter og da holder det hele dagen
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 og tror du må til legen og få resept på det.. bare si du er plaget med kvalme og vil prøve Afipran...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Sulten hele tiden, og blir kvalm hver gang jeg blir sulten. Tankene på mat er der hele tiden, ikke det at jeg har lyst på, men jeg må finne ut hva jeg kan spise neste gang for ikke å bli kvalm.. Synes det hjelper litt å tygge på ingefærrot. Hjelper der og da, men kortvarig.
Tvilling79 Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Gå til lege og få Phenergan, og for meg funket det å holde seg unna tomatbasert mat som pizza, kjøttdeigmat.. osv Ble mindre kvalm av å spise hvit fisk, som torsk, kveite... og wokede grønnsaker, ikke noe saus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå