Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det finnes mange forskjellige.. Er det noen som har kjennskap til noen av disse, eller som kan anbefale noen? Føler de enten er dønn seriøse eller bare tullete..?! Finnes noen med litt av alt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg var på biblioteket i dag og lånte "Verdens beste pappa - en hakkespettbok for førstegangsfedre" av Per Asbjørn Risnes jr.

Dette står om boken:

En mandig guide til graviditet, fødsel og barnets første år.

Pappa for første gang? Det er ingen grunn til panikk. I denne humoristiske og nyttige håndboka finner du alt du trenger å vite. Forfatteren har brøytet løype før deg og forklarer grundig og trinnvis hvordan du skal gå fram, fra unnfangelsen, via graviditet og fødsel til du kan plante den første lyset i nykommerens bursdagskake. Det er mye å lære og mye å huske på, men moralen er at dette klarer du fint.

Med denne hakkespettboka er du alltid beredt. Her bugner det av faktastoff om fosterets utvikling, fødsel, "barnestell", barneutstyr og samvær. I tillegg skriver forfatteren inspirert og slagferdig om egne opplevelser fra livet som nybakt far.

Håper dette er til litt hjelp, aner ikke selv siden jeg lånte den i dag. Synes den hørtes interessant ut og kanskje noe barnefaren orker å lese, med tanke på at det virker som det er en god blanding av humor og nyttig info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...