Gå til innhold

hjertelyd.. gutt eller jente??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

det skal være jenter som har den høyeste hjertelyden (fra 140 til 160 om jeg ikke husker feil) - men det finnes jo unntak der også, har hørt om gutter som har hatt hjertelyd opp mot 160 hele veien, så noen helt sikker måte å finne ut av det på tror jeg ikke det er...

har hørt at slår hjertet fort er det jente fra 140 og oppover og under det på gutt. har en gutt fra før av han lå på 140 så er ikke alltid slikt stemmer men er spennenede å se om det stemmer. har ikke tenkt å vite hva det blir denne gangen men skal bare prøve meg på å gjette med forskjellig hjelpe midler.

vi har heller ikke tenkt til å vite kjønn.. iallefall ikke før evt. 3D ul.. og det er jo ganske så sent i svangerskapet..

vi har en viss følelse om hva det blir, men etter hjertelyden å dømme så blir det noe annet.. hvis man skal tro på alt man hører.. skal tilbake for å høre hjertet igjen 18 desember.. så får vi se da om hjertet har samme hjerterytme da.. :)

jordmor sa hun trodde d var jente sist uti fra hjertelyden ! hun hadde rett! lå alltid mellom 145- og 160 :) denne gangen har jeg bare hørt hjertelyden med min egen doppler og den har liggi mellom 140 og 150, men jeg er sikker på at d er gutt uansett :P

dei to guttene mine låg mellom 130 og 145 heile tida, jenta låg på 140 - 160. så det syn eg stemte bra. spent på om det stemmer denne gangen og, isåfall blir det jente nummer to. Det kinesiske fødselskartet seier og at det blir jente denne gang og det har også stemt på mine tre andre barn. Vist eg får vite det så vil eg vite det på ul i veke 18. (29/12)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...