Carina har to små gull Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hei Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har "sett" deg her inne?
♥Axinija♥ Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Hei kjære Carina! Så utrolig koselig å se en tråd med navnet mitt på! Joda, det går fint med meg...Er på syklusdag 18, hadde EL i denne uka! Hadde 28-dagers syklus sist PP, da er jeg 3 DPO..men lurer på om jeg hadde EL i går...er så vanskelig å avgjøre synes jeg! Har hatt sex annenhver dag, noe mer orker vi ikke....da blir det "plikt-sex"... Jeg er ikke mye innom her nei, har mistet litt piffen og stresser overhode ikke med at det skal klaffe og helst i går....om du skjønner? Kan jo skyldes at jeg nå har en ganske så fødeklar hund, og mye av min tid går til å ta meg av henne og kjenne små valpespark...blir ikke lei av det nei!! Gleder meg ufattelig mye til å være "jordmor" igjen, 2 år siden sist! Enn du da? Hvordan går det med deg? Vanvittig trist det du har gått igjennom nå, men alle gode ting må da være tre? Krysser fingrene for deg...mer enn du aner! Den største klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hei ♥ Axinija ♥ Har lurt på deg jeg også - kjempekoselig å høre fra deg og at du er innom og følger litt med, hehe I dag er jeg på syklusdag 22 jeg - så vi ligger ganske så likt i løypa denne gangen også... Har begynt å få litt småsymptomer på både det ene og det andre - men jeg prøver å ignorere dem, tenker at det bare er pms og at jeg blir lurt - men håper jeg får en overraskelse om noen dager allikevel i form av en positiv test - det hadde jo vært knallfint Ha en riktig strålende god helg Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Artig å høre fra deg ♥ Axinija ♥ Men sjønner godt det er greit med en liten pause fra denne sida. Jeg prøver virkelig å la være, men jeg klarer overhodet ikke å holde meg unna. Her går det bare bra. Nå er det 15 dager siden utskrapinga og jeg vil så gjerne at kroppen skal falle på plass igjen. Prøver å ikke kjenne så mye etter, men det er letter sagt enn gjort. Sjekker allerede utfloden hver gang jeg er på do. Tror kanskje jeg hadde el på mandag, kjentes i allefall slik ut, men er overhodet ikke sikker. Gubben nekter meg å ta en eneste test. Hna ber meg ikke kjenne etter. Kommer tanta så kommer den. Legen sa vi skulle vente en mens, men jeg mener kroppen blir gravid når den er klar for det. Og blir ikke skuffa om tantaq kommer Da vet jeg hvor jeg er hen i løypa igjen. Ringte å sa meg syk idag, har vært så vanvittig sliten idag og de seneste dagene. Kan sove hele tiden. Enten er det mørketida eller så er det aborten som har gått mer inn på meg enn det jeg selv tror. Var bare sykemeldt i fire dager etter selve aborten. ☆Meg og lille snuppis☆2MA,20pp, du kom jo med gode nyheter tidligere i uka om ny jobb så nå skal du bare se at testen blir positiv i neste uke. Det er jo ofte slik at når noe dukker opp og det ikke helt passer seg å bli gravid, da blir man som regler gravid. Så håper virkelig testen blir positiv i neste uke Idag skal jeg på julebord sammen med sambo sin jobb og kjenner jeg gleder meg veldig. Skal vist på resturant å spise 5 retters og så mye drikke enn orker. Festen skal fortsette på kontoret deres etterpå. Regner med at formen er rimelig dårlig i morgen. Men det skal bli skikkelig godt med ei skikkelig avkobling. Idag skal jeg bare kose meg og overhodet ikke tenke baby i det hele tatt selv om jeg regner med at det blir noen spm fra kollegaene til Torkild. De vet at jeg har mistet på nytt. Hehe... jeg har vært å kjøpt en diger nisse til min nor i julegave som hun har ønsket seg. Hun har nissedilla. Den står her i stua og jeg syntes den ser skummel ut. Da jeg sto opp i morges trodde jeg det sto en gammel liten mann i stua. Dere får ha ei super helg dere også Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå