Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har en liten 9 uker. Han har de siste nettene såvet så å si rundt.. såver mellom 6 og 7 timer uten å våkne.. Er ikke dette for lenge uten mat? Burde jeg vekke han når det går så lang tid? Om dagen så spiser han ca hver 3. time, så det er bare på natta det går så lenge mellom hver gang han spiser.. ( Jeg fullammer.. )
Mamma´n til lillemor Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Så sant du har nok melk og babyen legger nok på seg så bare nyt det. Vi hadde det sånn da lillemor var på samme alder. Noen ganger 5 timer og noen ganger 7 timer. Kanskje han kommer inn i en annen fase og er mer våken etterhvert, så sov nå mens du kan.
Little Miss Naughty Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Lillesøster har også sovet hele natta fra hun var ca 8 uker (er nå 7 mnd). Det gikk helt fint ang. vekt. Helsesøster sa hun la på seg nok. Bare nyt det så lenge vekta er fin. Storebror og storesøster sov ikke hele natta før de var nesten året, så jeg nyter det .
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 så lenge den lille legger på seg godt så hadde jeg aldri i livet vekket:) Nyt det og sov godt!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Så lenge han holder vekta si fint skal du bare prise deg lykkelig ;o) Jenta vår sov gjennom natta (23-07) fra hun var 9 uker og har ikke spist på natta siden (etterhvert strakk natta seg, og da hun var ca 5mnd sov hun fra 19-07 sammenhengende). Plutt har ikke vært langt unna han heller. Jeg er veeeeldig glad for at jeg har fått sovebarn, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå