Gå til innhold

Crinonerester;farge og slikt!! Svar hvis du har erfaringer!

Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

Er gravid og mellom uke 5 og 6. Bruker fortsatt Crinone 1 gang om dagen, etter at jeg spurte riksen om det var oki. DEt virker som om restene kommer ut i puljer, ikke hver dag, men sånn hver 3-4 dag. Da er det gjerne (unnskyld detaljer) mørkebrunt, en gang rosa, men mest brunt/mørkebrunt el hvitt......kommer ut når jeg tørker meg, og er da ganske hardt. Som bløtt, sammentulla papir nesten!

Er dette helt vanlig?

Har bare Crinone t.om mandag som kommer, fikk lov til å bruke det i 14 dager til, noen som syns jeg burde hente mer??

Vil gjerne ha svar, må bestille fra apoteket i morra hvis jeg skal hente mer!

Fortsetter under...

Hei :)

Vet det er mange som lurer på dette, og jeg har skjønt at alt dette er normalt, så jeg tror du kan slappe helt av der :)

Vi hadde også IVF, og jeg fikk ikke lov av Haukeland å bruke i mer enn 15 dager. Der anbefaler de utvida bruk bare i sjeldne tilfeller, hvis man har mista mange ganger, og bare av og til da også. Kroppen skal vel i utgangspunktet ha begynt å produsere progesteron på egenhånd nå. Men skjønner at du vil fortsette. Jeg var livredd for at alt skulle gå galt når jeg slutta.. Men det gikk altså fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...