Gå til innhold

Superteam 1 pp november.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo:-)

Hvordan går det med deg?Skal du teste i morgen?

Tiden fra EL har heldigvis gått fort til nå,har ikke tenkte så fryktelig mye på det.Men nå har jeg litt murringer og dumme meg begynner å håpe litt.

Er ikke ofte jeg tenker at det kanskje kan ha klaffet,men nå er det faktisk litt spennende;-)Er sikkert ikke noe,så tester ikke før tidligst onsdag.

Har du noe symptomer?Tror du det har klaffet?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har også prøvd på vår første spire for første gang i november! Dette er så spennende! Har IKM til helga, når har du? Tenkte å vente med testingen til ut i neste uke.

Jeg håper jo at det har klaffet da, kjenner av og til stikkinger nederst i magen og har vært litt trøttere i det siste, men dette kan jo også være innbiling da, hehe... Man kjenner jo på alt akkurat nå!! Hvis det klaffer på første forsøk så er vi jo veldig heldige! :)

Skrevet

Hei :)

Jeg har testet meg siden 5dpo jeg hehe :P

Testomasn :)

5, 7, 9 dpo har jeg testet nå! Alle neg foreløpig, men har ikke ikm før til mandag :)

Neste gang jeg skal teste er lørdag! Da skal jeg på julebord :D

Jeg tenker på det konstant.. Drømmer om det og hehe! Huff! Har all verdens symptomer... Skulle ikke vært mulig..! Så hvis jeg ikke får positiv test denne gang så må jeg vel være gal haha! Så håper symptomene mine er graviditet :D:D

Jaja! Flink du er som skal klare å holde deg helt til onsdag!!!

Flink flink flink!! Jeg har følt på meg at det har klaffet og vet jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis det ikke har klaffet! Så.. time will tell :D

Er jo 1pp... Men ja.. er man babysyk så vil man klare det med en gang! Også er det jo så mange som klarer det på 1 :)

Nei nå er det snart ut å skuffe snø........... Dritten kom i natt..!

Håper det klaffer for oss :D:D:D:D

Spennende å se!!!

Si ifra hvis du ikke klarer å holde deg for å teste ;)

Klem

Skrevet

Ja vi får krysse fingrene for at det blir fulltreff på 1. forsøk! Prøver å være avslappet rundt det hele, men jaggu ikke lett!

Du får holde meg oppdatert da! :) :) Masse lykke til!

Skrevet

Testoman ja...hehe.

Når man bruker flere år på å prøve så slutter man å teste før ikm.

Men det er jo litt spennende da.

Lykke til begge to!!

Skrevet

Måtte teste til morgenen i dag. (mannen min reiser bort i morgen og blir borte ei uke også.) Tok CB digital som viste GRAVID!!! *L*Y*K*K*E*

Spent på dere andre da...! Lykke til!

Skrevet

Gratuleeeeeereeeeeeeer!!!!!

Så gøy:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...