meg83 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er bare ca 5+6, så lurer på de finner =)
<3guttemamma<3 Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Så spennende! Kan jeg spørre om det er en grunn til du skal på tidlig UL? Bare fordi du har lyst kanskje? Jeg skal på UL når jeg er 6+1 av medisinske grunner. Så den får jeg gratis:)
Mamma's Magic Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Ååå, du også? Det skal jeg og, gjør meg klar til å gå nå... Jeg er 7+3, så de BØR se noe, om det er noe å se... Masse lykke til til deg, blir spennende å se hvordan det gikk!
meg83 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2009 Oi, så spennende! Lykke til! Du må fortelle etterpå hvordan det gikk =) Jeg skal kl.18. Har du vært der ennå?
meg83 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2009 Jeg skal på ul nå fordi vi har vært gjennom IVF (prøverør), og da er det standard å få tidlig ul.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Masse lykke til dere begge. jeg skal i morgen er i 7 uke tror jeg. Skal på tidlig ul pga jeg mistet i uke 14 i ma i juli. Gruer fææælt. Håper alt står bra til hos dere. klem
meg83 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2009 Da skjønner jeg at du er spent. Masse lykke til du også!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 hei meg:)) måtte bare sprette inn her å ønske deg lykke til på ul idag!))) surrer meg tilbake til ass.befruktning jeg da...
Mamma's Magic Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Da var UL overstått, og det første gynekologen sa var: her ser alt fint ut!! Det har jeg aldri hørt før, så det var utrolig deilig å høre, selv om jeg likevel myste noe skeptisk mot skjermen... Hun sa hun kunne se hjertet slå, jeg kunne ikke se det, men får stole på henne:) Så det var en enorm lettelse! Siden jeg er veldig engstelig, får jeg komme tilbake både neste uke og uka etter, før de stenger for jula. Min lille spire var ca 7 uker, sa hun (7+3 etter enge begegninger), og 9mm lang:) Hvordan gikk den andre UL?
meg83 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2009 Takk for lykkeønskning, Tøysek®oppen =) Det var omtenksomt av deg å komme inn hit og si det Så bra at alt var bra, Mamma's Magic!!! Deilig følelse!! Alt var bra med vår spire også, og vi fikk se et bankende hjerte!! Helt utrolig!! Enda jeg bare er 5+5 =) Ny ul på meg i januar -gleder meg veldig!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 ååå så godt å høre. kryss fingrene for meg i morgen,
Mamma's Magic Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Så bra at det gikk fint med deg også, meg83*gravid*! Kunne du se hjertet? Jeg klarte nemlig ikke å se det, da skjermen var veldig uklar. Men uansett, da er vi der vi skal være, og det er jo helt fantastisk! Lykke til på UL til deg, katta!
meg83 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. desember 2009 Ja, vi klarte å se det. Det var en flekk som flimra, og legen forklarte at det var hjertebank Kan ha vært et pluss at legen hadde en stor flatskjerm av god kvalitet.. Må jo ha noe å si for hva man kan se såpass tidlig? Må si jeg gleder meg til når man kan begynne å se anlegg til armer og bein og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå