Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare ca 5+6, så lurer på de finner =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!:) Kan jeg spørre om det er en grunn til du skal på tidlig UL? Bare fordi du har lyst kanskje?:) Jeg skal på UL når jeg er 6+1 av medisinske grunner. Så den får jeg gratis:)

Skrevet

Ååå, du også? Det skal jeg og, gjør meg klar til å gå nå... Jeg er 7+3, så de BØR se noe, om det er noe å se... Masse lykke til til deg, blir spennende å se hvordan det gikk!

Skrevet

Oi, så spennende! Lykke til! Du må fortelle etterpå hvordan det gikk =) Jeg skal kl.18. Har du vært der ennå?

Skrevet

Jeg skal på ul nå fordi vi har vært gjennom IVF (prøverør), og da er det standard å få tidlig ul.

Skrevet

Masse lykke til dere begge. jeg skal i morgen er i 7 uke tror jeg. Skal på tidlig ul pga jeg mistet i uke 14 i ma i juli. Gruer fææælt. Håper alt står bra til hos dere. klem

Skrevet

Da skjønner jeg at du er spent. Masse lykke til du også!!

Skrevet

hei meg:)) måtte bare sprette inn her å ønske deg lykke til på ul idag!:))))

surrer meg tilbake til ass.befruktning jeg da...:)

Skrevet

Hei!

Da var UL overstått, og det første gynekologen sa var: her ser alt fint ut!! Det har jeg aldri hørt før, så det var utrolig deilig å høre, selv om jeg likevel myste noe skeptisk mot skjermen... Hun sa hun kunne se hjertet slå, jeg kunne ikke se det, men får stole på henne:) Så det var en enorm lettelse! Siden jeg er veldig engstelig, får jeg komme tilbake både neste uke og uka etter, før de stenger for jula.

Min lille spire var ca 7 uker, sa hun (7+3 etter enge begegninger), og 9mm lang:)

Hvordan gikk den andre UL?

Skrevet

Takk for lykkeønskning, Tøysek®oppen =) Det var omtenksomt av deg å komme inn hit og si det :)

Så bra at alt var bra, Mamma's Magic!!! Deilig følelse!!

Alt var bra med vår spire også, og vi fikk se et bankende hjerte!! Helt utrolig!! Enda jeg bare er 5+5 =) Ny ul på meg i januar -gleder meg veldig!!

Skrevet

ååå så godt å høre. kryss fingrene for meg i morgen,

Skrevet

Så bra at det gikk fint med deg også, meg83*gravid*! Kunne du se hjertet? Jeg klarte nemlig ikke å se det, da skjermen var veldig uklar.

Men uansett, da er vi der vi skal være, og det er jo helt fantastisk!

Lykke til på UL til deg, katta!

Skrevet

Ja, vi klarte å se det. Det var en flekk som flimra, og legen forklarte at det var hjertebank :) Kan ha vært et pluss at legen hadde en stor flatskjerm av god kvalitet.. Må jo ha noe å si for hva man kan se såpass tidlig? Må si jeg gleder meg til når man kan begynne å se anlegg til armer og bein og sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...