Gjest Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 merker at babyen har gått fra å sparke til å bare bevege seg rundt liksom - er det slik det skal være på denne tiden, eller bør jeg bli litt vaktsom... kjenner jo at han beveger seg i perioder men de kraftige sparkene kjenner jeg lite til.
madike Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har også merket litt mindre skikkelige spark. Jeg er i uke 32. Men kjenner mye liv likevel. Tror nok dette er akkurat som det skal være, fordi babyen får mindre plass.
rachelmor Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 det går nokk litt opp og ned, men sparkene blir nokk anderledes etter kor langt på vei en er og om korleis babyen ligger... er i slutten av uke 31 og har merket store forskjeller den siste tiden fra store merkbare spark til dytt der magen siger utover på en måte:) jordmor sa til meg at det er ikkje bare sparka som teller men helheten i bevegelsene ut dagen så trur ikkje du trenger å bekymre deg om du kjenner bevegelsene til babyen, men om det blir lite til inngenting så bør du ringe jordmor eller lege så slipper du og bekymre deg.. eg ringe no når eg lurer på noke:) de skal vere der for oss vettu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå