Gå til innhold

NÅ begynner jeg å bli leeeeeei!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært lei en god stund, og jeg kan ikke si jeg blir lei meg hvis fødselen starter om noen dager... ;) (Har forresten også 20 dager igjen idag;) ) Må bare bli frisk av forkjølelsen først, så jeg kan få slappet av LITT;) Hehe... Krysser fingre for at babyen din kommer snart!:) Lykke til!

Herregud hvor jeg kjenner meg igjen, jeg har 3 dager til termin men har vært lei, klar og sliten leeeenge nå.

Hadde aldri trodd at jeg skulle være gravid ennå for noen uker siden, har hatt veldig vonde kynnere, de har tilogmed vært regelmessige ganske ofte.

Nei fy så lei jeg er, nå må denne babyen komme snart :)

Jeg er også kjempelei. Har hatt kraftige, vonde, tidvis regelmessige kynnere i snart en mnd nå, verre for hver kveld. Nedpress, vondt i lysken, kvalm, rar i magen, i det heletatt de fleste tegn på at førselen burde være rett rundt hjørnet, bare at det ikke skjer noe! *humf*

Samtidig begynner jenta i magenå ta ganske så mye plass, uten at hun har den minste forståelse for at det betyr at man må bevege seg litt mer forsiktig, så mammaen ikke får vondt.

Lei av småvondter, vil ha ordentlig vondt, og så møte nydelige jenta mi :D

Annonse

Jeg er 5dager på overtid.. Fy å leiiiiiiiiiiiiii jeg er nå.

Ringte sykehuset og klaget litt til jordmor. Slimproppen gikk for to dager siden og jeg har 4 cm åpning.

Jordmor sa jeg skulle være litt aktiv uten å bli veldig sliten. Gå en liten tur, gå litt trapper, vaske vinduer, den bevegelsen var visst veldig effektiv, så kunne jeg drikke litt sterk kaffe. Så nå skal allekluter til i helgen!!!

Vindusvask og sterk kaffe? Den er grei! Vinduene trenger uansett en vask, og kaffe trenger jeg etter en ganske så lang natt ed mange vonter og lite søvn.

Men hadde kanskje vært en ide å vaske vinduene FØR sola gikk ned...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...