Luna har født. Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Mellom 7 og 9 des her. Men føler absolutt ingenting, så jeg satser på neste pp.
Flutili Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg føler heller ingen ting enda....vanligvis har jeg ømme pupper en uke før mens, men denne gangen har jeg ikke det heller, pos eller neg tro?
Luna har født. Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hehe, ikke godt å si. Jeg må slutte å tolke alle signaler i hjel tror jeg Når jeg tenker meg om så hadde jeg ikke ømme bryst før rett før IKM med de forrige svangerskapene. Det jeg merket aller først sist var at jeg var så lett rørt. Gråt av slike koselige ting.... Men denne mnd hadde vi egentlig litt halvhjertet prøving, da helsen min var litt skral. Neste mnd blir det skikkelig prøving. Likevel håper jeg litt da....at noen har funnet vegen frem selv om vi hadde sex 2-4 dager før EL.... Jeg har blitt veldig opptatt av dette. Trodde ikke jeg skulle bli det. Synes nesten det er litt rart også. Har aldri stresset slik før, og da har det klaffet med en gang. Nå er jeg redd jeg er så opphengt i å bli gravid at jeg ikke blir det...hehe.
Flutili Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2009 Nei, det skal tydelig vis ikke være så lett dette her... Ble gravid på 1 forsøk med forrige.....men da hadde vi bare lyst til å prøve og prøvde bare litt sånn liksom, da tenkte jeg ikke på eggløsning eller telte dager til ikm og sånn...tok bare 2 tester, den ene ble neg også venta jeg to dager også ble neste positiv... tenk om det bare kunne være så enkelt denne gangen og...sukk.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå