venter_på_deg_lille_venn Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg hadde mitt første IVF i November og satte inn et perfekt 4-delt egg 4 November... Vi har prøvd å få en søster eller bror til datteren vår i 2,5 år! Gleden var stor da vi fikk en positiv test! Jeg ble kraftig overstimulert og ble lagt inn på Torsdag... Jeg hadde kraftige magesmerter (luftsmerter). GU og UL viste ikke noe av graviditeten, men de sa det var for tidlig å se noe som helst... Den første HCG prøven som ble tatt 22 November viste en verdi på 1683. 2 dager senere var den på 2444, på Lørdag var den på 3600... Jeg hadde så vanvittig vondt mens jeg lå på sykehuset at jeg ikke klarte å snu meg selv en gang i sengen... Jeg hadde vondt i nyrene, og legene var redd for at det kunne bli en infeksjon i nyrene. Men, prøvene var fine... Jeg følte meg litt bedre i går, så jeg ble sendt hjem. Legen sa at jeg skulle dra på helsekost og kjøpe frukt og fiber som skulle hjelpe den trege magen min, så skulle jeg komme tilbake igjen i dag kl 12. (søndag). Vi la oss i går kveld og priset oss lykkelige over at vi hadde den lille i magen og at det heldigvis ikke var den det var noe galt med tross sykehusinnleggelse... Mannen min strøk meg over magen og snakket med den lille... I dag tok vi frem adventspynten og gledet oss til å pynte til jul! Klokken ble 11.30 og vi kjørte til sykehuset. Jeg hadde egentlig tenkt til å ringe å si at vi ikke trengte å komme dit siden jeg ikke hadde vondt i det hele tatt... Men, vi dro... Da vi kom inn, tok vi først en blodprøve, så ventet vi i en time før legen kom. Dette var da en annen lege enn den vi har hatt i oppfølgingen... Hun sa at vi kunne komme tilbake om en time... Da vi kom tilbake, satt den legen vi har hatt og ventet inne på rommet... Han ble nok tilkalt på jobb for å fortelle oss hva som hadde skjedd... Han sa at HCG nivået ikke hadde steget noe siden siste prøve:( (Fredag) Vi ble knust... Han tok en veldig kjapp UL og konstanterte med at jeg hadde spontanabortert!!! Jeg har ikke hatt noe smerter eller blødninger mht dette... Legen sa at blødningen vil komme om en ukes tid... Dette er det verste jeg har vært med på! Selv om jeg bare var 5+4 uker på vei føler jeg at det var et barn! Nå er barnet vårt borte.........................................................
Denisel Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 NEIII:( Dette var vikrelig trist å lese! Vet akkuratt hvordan det føles:(( Og det føles helt for jævlig. ikke gi opp.. Venter_på_deg_lille_venn28Juni! Snart sitter din lille spire!! Det er jeg helt sikekr på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå