Lille_bie Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg tror jeg kasnkje er gravid....... Er i 3pp. Pleier å spotte i 5-6 dager før IKM. Denne PP spottet jeg dag 7 og 8 etter EL og ingenting siden. Synes jeg merker litt ømhet i puppene. IKM imorgen (fredag). Jeg har en gutt på 3 år. Sist tok det 2 år og masse hormoner, en operasjon og 6 uker før IVF før vi fikk det til. Da var det masse kluss med syklusen. Har hatt stabil og fin syklus siden graviditet og fødsel. Tør nesten ikke håpe på at det kan ha klasset etter kun 3pp denne gangen. Sist testet jeg dagen etter IKM. Hadde da kun litt ømhet i brystene, såvidt det var. Så jeg får nok ikke symptomer så tidlig.... Hva med noen andre... Hører om så mange som får symptomer en uke før IKM. Hva er vanlig??? Tenker å kjøpe en test idag, og teste med morgenurin imorgen tidlig.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Oj.. så spennende!! Jeg fikk hadde ingen symptomer før IKM (tror jeg iallefall).. kjente det først noen dager senere.. Si fra imorgen da ... venter i spenning ... :=) Krysser fingre & tær for deg!! Klem DD
Lille_bie Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Ja jeg har puls på 200 sikkert bare jeg tenker på det. Løper på do i ett sett for jeg tror at mensen kommer. Men ingen tegn til det så langt. Veldig spent ja kan du si. Har begynnt å tenke på hvordan jeg skal fortelle det til mannen. Et lite dillemma er at jeg begynner i ny jobb etter nyttår..... Men tenkte at dette kom til å ta veeeeeldig lang tid som sist. Men man skal jo ikke bare planlegge ut i fra når det evt passer best for en arbeidsgiver da.... Men om jeg er så heldig å være gravid, så er det ikke så gøy å gå til ny sjef etter noen uker å si at du er 3 mnd gravid. Men men.... Jeg håper og håper, og er redd jeg blir veldig skuffet om den er negativ. Har vurdert å vente med å teste, men dagen idag er ganske slitsom fordi jeg tenker og tenker på dette. Bedre å vite da. Skal også på julebord på lørdag, og greit å vite om jeg kjører bil eller ikke. Takk for infoen....
Mortil1snart2<3 Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Så spennende!! Jeg synes det er beundringsverdig at du greier å vente med å teste til i morra! :) Jeg testa på kvelden, et par dager før ikm, og jammen var det en strek der! måtte selvfølgelig teste igjen på morran etter for å være sikker da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå