juni2010mamma Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Skal på ul da og er veldig spent på om man kan se hviket kjønn det er så tidlig? Har bestilt privat 3d ul i uke 15+2 også. Håper vi får se kjønn på den første ul:) Veldig utålmodig kjenner jeg:)
jmar Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 hei ! Jeg fikk vite kjønnet da jeg var ganske nøyaktig 15 uker, så det er ikke umulig at de kan se det hos deg nå da.
juni2010mamma Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Håper det:) Hvis ikke så ser dem det kanskje på neste ul i uke 15+2.. Blir spennende..
juni2010mamma Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Dytter den opp igjen jeg..
Molait Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Privat så kjønn hos meg to ganger i uke 12. (så ikke 3 gang, men foster lå rart til) På ahus fikk jeg beskjed om at han kunne ikke se kjønn så tidlig, var da 14-15 uker. Teite lege. Klart man kan se det da. Spørsmålet er vel mer om de VIL se etter det. Du skal vel privat og 3D så regner med du får vite om du vil, gitt nurket samarbeider litt da:)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 vi hadde privat UL når jeg var 14+4, og vi så det ikke desverre,men det var en overhyper liten baby også,så det kan jo vøre noe av grunnen.. den lå ikke i ro et sekund haha,... hu brukte over dobbelt så lang tid på målingene som hu brukte sa hu, fordi den var "all over the place " lykke ti ihvertfall, moro og se den lile når man er kommet såppass på vei, for da er det jo faktisk en liten baby suttet på tommelen og vinket til mamma og pappa , akkurat som storeøster gjorde på ordinær UL *elsk** kos deg
juni2010mamma Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 Så fosteret var godt synlig selv så tidlig? Det er det jeg er spent på, hvor mye vi kan se så tidlig. Men det høres jo ut på deg at dere så h*n godt. At dere så h*n sugde på tommelen og vinket høres jo helt utrolig ut:))) Gleder meg:)
Molait Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Ser mye allerede i uke 10. Uke 12 var det en liten baby ja:) Uke 14-15 ser man ganske tydlig mye. Er jo bare par uker før noen har ord.ul.
Gossip Girl Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Var hos jordmor da jeg var 13+0. Da hintet hun om kjønn Hun sa det var litt tidlig, men tror hun så hva det var Vet om flere som har fått vite kjønn i uke 14... ikke alltid at de vil si det så tidlig da siden de kan ta feil
JKM09 Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 De kan bare antyde hva det blir så tidlig. Bare når testiklene ha kommet ned der de skal være (eller ikke har det-med jente) kan de si det helt sikkert. Det skjer vel rundt uke 18 tror jeg. Men har de ett drevet øye så kan de se ganske så mye. Vi var på UL i uke 15 og vi fikk anslått en jente. Utrolig spennende!
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Det med testiklene må være feil, for forrige graviditet fikk vi se tisseluren på ordinær UL. Jordmoren var ikke i tvil, tegnet den opp til oss, hehe! Og han hadde ikke fått testiklene på plass da han ble født han.. Nå skal vi på UL i uke 12 + 4 tror jeg det blir, er veldig spent på legen, og om han vil anslå noe..om ikke må vi vente til januar, og ordinær UL med samme som så tisseluren sist ;D det er lenge å vente, er jo så spent! )
fresh Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 jeg var i uke 14. sist gang, da så de at det var en gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå