Mamman til kasper og Elise Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Har hørt det er vanlig under graviditeter, hadde det ikke med 1.mann..er så mye sykt jeg drømmer..huff:) Fler enn meg eller?
Mammaønske Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Har ikkje so mykje mareritt, men drømmer heilt sykt fortia!
helenpia Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Samme her. Ikke noen spesielle mareritt, men drømmer hele tiden. Men i går natt våkna jeg at jeg ikke fikk puste. Jeg hadde skikkelig kvelingsfornemmelse. Det var skikkelig skremmende. Det tok lang tid før jeg klarte å puste normalt.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg drømmer masse og er veldig urolig om natten. Både mareritt og andre helt sinnsyke drømmer... hehe.. jaja..
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 I starten drøymde eg veldig mykje om farmor, følte at ho kom inn i kroppen min liksom. Det var godt, men likavel litt skremmandes, ho døde for 6 år sidan. Så kom eg plutseleg til å tenke på at ho fekk tvillingar, den eine døde rett etter fødselen. Håper det ikkje var det ho ville fortelle meg...
oi =) Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 å ja jeg også!!! Det er så skummelt...Blir helt hysterisk midt på natta, vekker kjæresten og tror på alt jeg hadde mareritt om...(litt pingle da) Men moren fortalte meg at hun også drømte masse når hun var gravid.
Sommerjente87 Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har også høy drømmeaktivitet for tiden og ligger veldig urolig om natten. Har hatt et par mareritt også, og da våkner jeg og er fortsatt like redd som i drømmen. Ikke så kjekt, men man kan heldigvis trøste seg med at det bare er drømmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå