Musemor med tre søte små Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har funnet ut at dersom jeg blir gravid neste pp vil 1. april være en perfekt dato for å gjøre det offentlig. Tenkte da å ha status på FB 1. april "jeg er gravid", og se hvor mange som ikke tror meg. Og 2. april tenkte jeg å skifte status til "på 1. april i fjor hadde jeg status at jeg ikke gidde å late som om jeg er gravid bare fordi det er 1. april. Det mener jeg fortsatt, så er fremdeles gravid selv om det er 2. april idag ;-P"
Luna har født. Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Hehe. Håper jeg kan slenge meg med på den:)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Så klart det hadde vært veldig fint om jeg hadde blitt gravid denne pp, men prøver ikke noe hardt denne pp, så har lite håp. Og med det utgangspunktet hadde det vært veldig gøy å ha blitt gravid neste ;-D
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Artig! Den vil jeg også være med på! =) Spørs om jeg klarer å holde meg så lenge evt. Dessuten reiser jeg i Tyrkia den dagen med hele familien ++ =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå