shari_z Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hadde tenkt å kjøpe Name-it sin dress i tovet merino ull, men den har de ikke lenger. Har nå sett på Nøstebarn, Bånsull og Englebarn og vet ikke hva jeg skal ha. Kan noen av dere norske mammaer hjelpe meg? Name-it var best på prisen (kr 249), disse andre er mellom kr 385 og nesten 600. Jeg vil ha en ulldress hun kan bruke i bilsete da jeg tenker det må være mer behagelig enn en vinterdress, og ikke minst at jeg får strammet selene ordentlig. Jeg kjører og henter storesøster på skolen hver dag og tenker at dette kunne vært praktisk for slike korte turer når hun egentlig ikke skal være ute så lenge. Hva anbefaler du? Og hvilken størrelse på den dressen du anbefaler? (Skjønner at noen er stor eller liten i størrelsen, men jeg vet ikke hvilke.) Lillesøster er 13 mnd, ca 8.5 kg og 71 cm lang. Hun bruker 68 og 74 i vanlige klær.
Blomsten har en sønn Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Jeg har nettopp kjøpt en ulldress på Sparkjøp til min sønn på 13 mnd. Det er en hel dress i 100 prosent ull med flosset innside, merke: Tom og Trine. Svært myk. Koster ordinert 250 kr, men i butikken har de den nå på tilbud - 25% avslag. De har den både i brunt og hvitt. Eneste minuset er at det er håndvask, men regner ikke med at den blir så mye skitten, da jeg også bruker den til/fra barnehage. Min gutt er nok litt større en din jente. Jeg kjøpte den i str 90. Da er den litt for stor, men det gjør ikke noe, da jeg bretter den opp. Kanskje du kan kjøpe den i 86? Link: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-290684(SparBase).aspx Lykke til med valget!
Puddingmama Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Janus har også noen som er billigere og som er gode. De selger de på Krabaten.no, Coop OBS og på Gunerius. De er store i størrelsen, men kan jo ha litt å vokse i:)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har Nøstebarn til mine barn og den ullfleecedressen er genial! Den er dyr, men absolutt verdt pengene. Min første dress brukte jeg i 2 år. Super i vognpose om vinteren og brukes så og si hver dag som til-og-fra bhg/butikk osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå