Gå til innhold

Anbefaling av bokklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en liten tass på 18 mnd som er veldig glad i bøker. Har lyst til å melde oss inn i bokklubb! Men har ingen erfaring fra noen til barn.. Noen som kan anbefale?? Og hvorfor anbefaler du akkurat den bokklubben? Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker er kjekt. Jeg var veldig ivrig for eldste jenta mi, hun var vel medlem av 3 stk bokklubber ganske så kjapt :-) Har testet følgende bokklubber:

www.goboken.no - var mest fornøyd med denne for baby, mye kjekke tøybøker og etterhvert lukebøker. Var medlem hos de til tulla var 6 år, har også testet den egne serien de har med mattematikk bøker, de kan jeg også anbefale, tror de er fra 3 år (www.min123.no).

www.bokklubben.no - var mest fornøyd med denne når barnet ble litt eldre, men de hadde ikke egen babyklubb den gangen, det har de nå. De har mange kjekke klubber for voksene også, og mange gode tilbud på filmer og bøker som mamman kan benytte seg av når poden er medlem :-)

www.blamannbok.no - Har ikke babyklubb, men veldig kjekke bøker når de blir litt eldre hvis du ikke har nynorsskrekk. Serien om Prikk og flekk er en sikker vinner!

www.barnasegenbokverden.no - Denne har mange kjente figrurer fra barne-tv, men var den bokklubben jeg var minst fornøyd med, var bare medlem 1 år.

Alle gikk fint ann å avbestille på nett.

Lykke til med lesingen, kos dere!

Skrevet

Ah, tusen takk for fine anbefalinger!! Ut ifra hva du skriver, tror jeg at jeg satser på bokklubben. Også et pluss at de nå har fått babyklubb, da det kommer et lite søsken i april:-) Ja bøker er så utrolig koselig å holde på med sammen med de små, og i mamma-fritiden, hehe. Igjen, takk for svar!

Skrevet

Babybokklubben i bokklubben.no er et abonemang, og kan ikke avbestilles. Prøvde denne et par mnd, men synes ikke dett var noe særlig. Mer ting og permer etc en bøker.

Vi har derimot vært med i Ole Brumms babybokklubb (også abonemang riktig nok) i godt over et år nå, og veldig fornøyd med den. Mye bøker, og litt ekstra, bølene er om ulike tema som farger, føleølser, mat etc og selvsagt mer klassiske fortellinger. internettside er www.univers.no om det skulle være av interesse.

De har også disneyklubben for litt større barn, der man hver måned får to bøker og fortellingene lest inn på cd (kjekkt om man kjører mye i bil f.eks.)

Skrevet

Vi har vært medlem i bokklubbens babyklubb helt fra snuppa ble født, og vi har vært veldig fornøyde.

Det har vært både myke stoffbøker, badebok - små bøker med harde sider som snuppa eeeeeelsker!

Har også vært noen bøker om utvikling, lek, sykdom osv til oss foreldre og et babyalbum,

Nå som hun har blitt 1 år og medlemsskapet går ut kommer vi nok ikke til å melde henne inn i noen ny bokklubb. Kommer heller til å bruke de samme pengene til å kjøpe bøker til henne som jeg/vi plukker ut.

Bøker er kjempeviktig for oss - og vil gjerne at det skal bli det for snuppa og:)

Skrevet

vi kuttet ut goboken etter et år, synes det var litt bom i forhold til hvor hun var i utviklingen, samt at de lett går i stykker.

nå kjøper vi bøker på nett eller i bokhandel, men mest av alt låner vi på biblioteket.

bøker er kjempeviktig! Snuppa har et himla stort ordforrråd nå 19 mnd gammel. Setninger med 2-5 ord kommer stadig vekk. Så mere bøker og sang skal det bli! (Det er jo dessuten veldig koselig å sitte med en bok i sammen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...