Gå til innhold

heisann. Flere her som har løs mage istedet for hard?

Anbefalte innlegg

Sist sv.skap(mistet i uke 14) var magen steinhard og kom bare ut små kuler. men nå må jeg på do en gang til dagen og den er veldig løs(ikke rennende) sorry detaljer. Har heller ikke fått større bryst, kun såre brystvorter. Er dette normalt. Er ca 7 fullgåtte uker

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs, 7 uker på vei og det hender oftere at magen er løs enn hard nå under graviditeten.

Det er nok helt normalt, ikke noe å bekymre seg for. (Det gjør iallefall ikke jeg)

har det på samme viset, men er øm i brystene også. Jeg er mye mer kvalm nå enn med første så det renner begge veier :0( Kjiiipt! Håper iallefall kvalmen gir seg etter de tre første mnd. Er begynt på min 9ende uke nå....

Huff, nå savner jeg virkelig den løse magen hehe, for nå er det så hardt at jeg nesten ikke får det ut!!!! grrrrrrrr. får kjøpe noe ekstra mat m fiber i morgen hehe

hei sann det er noe av det jeg husker når jeg gikk med første man at jeg plutslig på do en gang om dagen og ikke noe hard.. dette kom igjen nå med nr to, men nå erjeg 11 uker og da er jeg hard i magen så varte ike så lenge.. er nok helt normalt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...