Gå til innhold

Har du fått innkalling til UL uke 17-19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 14+1 i dag og har endelig fått innkalling til UL, det blir uke 19 for meg, 6 januar neste år. Da håper jeg at jeg ser mer enn forrige UL. Har dere fått innkallelse og når skal dere ta UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har begynt på uke 12 i dag og fikk innkalling for halvannen uke siden. Det kommer nok mye an på når en var hos lege og hvor raske de er på sykehuset med å sende ut svar. Hos meg gikk det raskt. Blir UL i uke 19 for meg også, siden tidspunktet i min uke 18 ikke passet.

Blir UL på Ullevål, som sist. Skal i alle fall ta ut navle-piercingen denne gangen, for hun eldre jordmora vi fikk gav uttrykk for at den burde vært tatt ut for lengst og at den i det hele tatt var bare i veien og helt unødvendig...noe jeg jo var uenig i. Men orker ikke sure jordmørdre på en slik lykkens dag så da tar vi minste motstands vei!

Skrevet

Skal til ullevål på ultralyd 15 januar, er 18 uker da. Blir spennende :)

Skrevet

Fikk innkalling i forrige uke og det blir da på Ahus 18. januar i uke 20.

Blir gøy å se forandring fra UL i uke 11 =)

Skrevet

Fikk innkalling tidlig da jeg var til legen tidlig i svangerskapet. Har fått time når jeg er 18+3. Med datteren min var jeg da jeg var 17+2.

Skrevet

og det blir 4. januar forresten.

Skrevet

20. januar blir det for min del. Spennende! Tror jag er i uke 19 då.

Skrevet

vi har fått time 6 januar. første dag i 19. uke. kunne ikke få i uke 18, de hadde ikke UL i romjulen..

Skrevet

Jepp, jeg har fått time til 29. januar. Har jaggu ikke regna på hvor langt jeg er på vei da :P

Skrevet

har ikke vært hos legen enda en gang.. så veit ikke når jeg får ul.. skal på tirsdag, da er jeg 12+1 :)

Skrevet

Det blir noen spennende uker i januar, da vi juni-jenter skal på UL:-) Håper jeg får vite kjønn, hadde vært greit å vite hvordan farger jeg skal bruke når rommet skal pusses opp:-)

Skrevet

Har fått innkalling til UL 11.januar! Er da 19+3 uker da :) Og denne gangen slipper jeg å være alene <3

Skrevet

Har fått innkalling til UL på Ullevål 19 januar, da er jeg 18+5 på vei, spennende :)

Skrevet

15. jan. skal jeg. Da er jeg akkurat 19 uker. Gleder meg til og få vite om det er en liten gutt eller en liten jente som gror og vokser inne i meg =)

Skrevet

har fått innkalling til UL 8.januar, er da 18+6, om jeg ikke regner helt feil nå - uten kalender. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...