M@msen Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Andre som også blir kvalme etter dere har spist!! dette er nytt for meg, for jeg var ikke kvalm i de to andre graviditetene! Men nå blir jeg så sinnsylt kvalm, begynner smått om morran, også blir det bare værre og værre ut over dagen... Samme hva jeg spiser blir like kvalm... Men jeg har jo så lyst på mat...Må jo spise, jeg har prøvd å spise mindre, men det gir ikke noe utslag, jeg "gulper" like mye...huff... MÅtte spy i går når jeg pusset tenner...HUfff liker ikke dette jeg!!!
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Sånn hadde jeg det i beg. ble kjempe kvalm uansett hva jeg spiste. Uansett hvor mye eller lite jeg spiste.... Det var skikkelig slitsomt! Men det gikk over rundt uke 9 hos meg, og det var deilig å kunne spise uten å bli kvalm.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 åh, her har jkvalmen tatt seg opp (uke 9). Kvalm av å bli sulten og kvalm av å bli mett... Fryktelig ekkelt...
Live-engangtil Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Jeg blir kvalm etter jeg har spist - spesielt hvis det har vært et ganske tungt måltid. Jeg kan ikke huske jeg ble det sist, mener å huske at det da var verst når jeg IKKE hadde spist. Nå er jeg bare 6-7 uker på vei, men har hatt sånne kvalme som kommer i bølger og er usannsynlig TRØTT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå