Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Åh nå er jeg altså sååååå glad!! Alle tre eggene ble befruktet. (ICSI) Hurra!!!!! Innsett i morgen.

Hun på laben fortalte meg forresten at de tidligere hadde fått ut bare ett egg av noen, og at nettopp dette egget resulterte i en graviditet...så antallet trenger ikke å ha noe å si altså ;-)

Håper at vi alle har ett gullegg!!!!

Stor klem til alle sammen

(I natt skal jeg sove godt..)

Ja du og du - spennende!

Skulle ønske vi hadde fått to, men får være fornøyd med ett perfekt og brukandes. Bedre enn mange hslvgode.

Innsettinga kjente jeg ikke. De bruker jo sånn spekel som ved vanlig gu for å få god sikt på rett plass, og det hater jeg, men ingenting gjør vondt:)

Annonse

Joda, det ble et egg til slutt på meg og!!!! :o) Heldigvis!! Fikk ut 6, men det var kun ett av dem det gikk bra med, så det ble ingen på frys.. Men, jeg regner med at det var gullegget som overlevde og at alt går bra!

(Klarer ikke helt å tro på at det skal gå bra på første forsøk, men håper alt jeg kan...Det hadde joj vært verdens beste julegave!!!)

Jeg er glad det er julestri nå - så kanskje man kan klare å tenke på noe annet i denne rugeperioden... Men, tenker fælt ja....

Jeg begynner å forstå at det er ikke bare bare å holde på med dette over lengre tid! Man blir jo helt rar i hodet!!! :o)

Ja, ja...vi får bare ruge og ruge - og prøve å ikke tenke så mye....

Det var veldig fint da, satser på at dette er EGGET!

Ja, blir litt rar av dette styret. Etter innsetting av gullegget orket jeg faktisk å treffe en gravid venninne i helga, (jeg har tatt en bitteliten timeout innimellom i det siste.) Så humøret er ikke så aller værst :-) Litt julekos med mandariner og gløgg har det blitt også. Veldig greit. Ellers så kjenner jeg stadig etter "symptomer" så klart...men det er nok tidlig ja hehe.. i dag har jeg vondt nederst i ryggen, men kanskje jeg bare har sittet feil i dag :-P Haha..!

RUG I VEI!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...