Gå til innhold

Hvilken norsk sang er dette? Janncke sang den da hun vr populær på 90 tallet:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dagen er over og sola går mot deg og du føler deg svak uten tro på deg selv..

Når bålet du har ikke lenger vil brenne og ingen kn holde deg varm, da skal du få se ett lys i det fjerne, som skal skinne for deg. Og du reiser deg og følger en stjerne som skal vise deg vei, Ref: Vi trenger all den nærhe vi kan få, et tegn som bare hjerte kan kan forstå. Vi trenger al de nærhet og den varm vi kan få.

Hva heter sangen og hvor finner jeg teksten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jannicke var ikke polulær på 90-tallet, men på 80-tallet. Og sangen er ukjent for meg.

Skrevet

Vet desverre ikke hva sangen heter, HI.

NN 10.05

Jannecke ga ut platen: "Gryvelsulkelettamandolint" i 1990, så ho var vel populær på 90-tallet!

Ho var kjent før dette, da hun var med i Melodi Grand Prix i 1989.

Skrevet

Jannicke var dritpopulær på 90-tallet! Jeg ble født i 88 og ei stund hørte jeg bare på Jannicke og alle som jeg gikk i klasse med også gjorde det så du har nok feil NN 10:50. Hun var på topp i 90-tallet hun.

Skrevet

Dere snakker om to ulike jenter.... Jannecke Øiness som HI mener er ikke den samme som The mother fucking diva queen-Jannicke som egentlig et romvesen og sang Svake menske....

Skrevet

Og der nevnes en tredje Jannicke som heter Abrahamsen til etternavn... Hi vil frem til hun som nå er i Hotel Cæsar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...