Gå til innhold

Ang. større sjanse for tvillinggraviditet

Lie79*har blitt mamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hører ikke til her inne, er ikke gravid engang. Men prøver iherdig å bli det. Må ha IVF og har hatt 5 forsøk så langt. Det jeg lurer på er hvordan det er å gå gravid med tvillinger i forhold til med bare 1 i magen? Pga at jeg har hatt flere forsøk med IVF, vil vi få tilbud om å sette inn 2 embryo og som igjen øker sjansene for tvillinger. Har 2 embryo fryst ned nå, og om begge overlever opptining får vi sette inn begge 2. Har også diabetes type 1, men er godt regulert og har hatt det i over 20 år så føler jeg har god kontroll. Har ingen egne barn fra før, men er godt vant med både små og store barn.

Noen som har noen synspunkter og kan fortelle litt om hva jeg evt kan forvente meg? Takknemlig for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! PRØV PROGESTA CARE PÅ HELSEKOST BUTIKK NATURLIG, ELLER SPØR LEGEN DIN OM RESEPT PÅ DETTE DET ER DA PROEGSTERON PÅ TUBE( HORMONER PÅ TUBE). HAR IKKE LEGEN DIN HØRT OM DETTE INSISTER PÅ AT DET ER NOE SOM HETER DETTE OG AT DET KAN FREMME GRAVIDITET, ELLER TA KONTAKT MED HELSEKOSTBUTIKK PLASTIKKFLASKEN KOSTER CA 500,- KRONER.

BEKLAGER HVIS DU SYNSES JEG TRÅKKER OVER NOEN GRENSER FOR DEG, MEN DETTE ER UTELUKKENDE POSITIVT MENT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...