grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 kanskje ikke alle som husker meg:) men jeg ville bare si hei og at det går fint:) har akkurat kommet meg over i 2 trimester og lykken er ubeskrivelig<3 ville bare minne dere på en side som d virker som er blitt litt glemt:) http://www.pernille.info/egglosning.htm sender dere masse bebis støv og håper dere kommer snart etter <3
happygilmore Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Hei! Så koselig Jeg husker deg godt. Har fått med meg litt fra både da du gikk gravid med sønnen din, og fra veien til ditt nåværende svangerskap. Godt å høre at alt er bra! Håper også å komme etter så fort som mulig. Ha en fin kveld
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Kjempekoselig å ha deg på besøk - sniktitter både på 1, 2 og 3 tri jeg - er jo såååå mange fra Bli gravid der jo Nå måååååå jeg bare snart komme etter altså, drit lei prøvingen nå, hehe Kos deg og nyt den voksende magen!!! Klem fra
GuttemammaTilTo Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 så koselig å høre at alt er bra og at den lille i magen din vokser og koser seg! :-) ha en kjempefin tid videre! vi gikk gravide omtrent samtidig sist:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Så koselig du kom på besøk, da. Lykke til videre
♥Axinija♥ Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Så koselig å høre fra deg Grysom! Utrolig lettet på dine vegne nå som du har entret 2.trimester...phu liksom! Har enda ikke kommet meg videre fra "bli gravid", men vår tur kommer nok en vakker dag! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå