Bromelia Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Vi har hele tiden brukt vanlige engangsbleier. Nå begynner vi å bli lei, jenta er 3 og et halvt og har totalt panikk når vi prøver å la henne gå uten bleier. Jeg har sett at i bleieboden har de noe som heter avvenningsbleier. At barnet kjenner at det blir vått, men at det ikke går igjennom klærne. Noen som har noen erfaring med disse avvenningsbleiene. Er det en god ide?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Er det disse fra Libero du mener? Vi prøvde de på jenta vår i sommer, men hun gikk litt rart første dagen, og så brydde ho seg ikke :S Etter et par mnd (med vanlig bleie) ville hun bare slutte selv... Nå er hun 3år og 2mnd, og har vært tørr på dagen i 5mnd, og på natta i ei uke! Storebror på 4,5år, har vært tørr på dagen i over 1år, men er klissvåt om natta
LHHR Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Prøvde Libero sin avvenningsbleie, men de er nok laget for å tjene penger og gjør ingen nytte. Sønnen min synes de var ekle for de kjennes jo våte ut og han sa "jeg vil ikke ha de bleiene, jeg vil ha de andre". For han hadde de ingen misjon, men barn er jo forskjellige, funker sikkert for noen.
Bromelia Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 var disse jeg tenkte på: http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=25
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Takk for linken..snart en til Da kjøpte jeg de siste 2 stykker fra fairtrade ...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Kylie truser er inne på apotekeket...passer til barn fra 2 år og oppover,de har alle str og forskjelige sugeevne - Supre til avenning truse - Produsert i England - ikke østen ;til de som er opptatt av det - Selges til alle apotek/bandagister i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå