Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Heisann... Trekk et kort her å se hvordan din mnd blir.,.,Husk din fødsels dato.,. Ha en fin kveld alle sammen..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Kan du se på meg? 05.09.92 På forhånd tusen takk
Sannellerslik? Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 29.10.87 Kan du se på meg?=)) på forhånd takk! :-)
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Til Anonym født 05.09.92 : Her ligger korta i fortid/nåtid og framtid.... Kortet sier noe om en avskjed. Det er på tide at vende et eller annet ryggen. Du har i for lang tid spildt din energi på et nytteløst projekt eller forhold, som det er på tide at avslutte, eller forlate. Der kan også være tale om et gammelt adfærdsmønster du bør endre.. Når du trekkerr dette kort tyder det på at du er klar til at gjenvinne din balanse og frigøre deg fra dette overstrækningsmønster innen for de neste åtte uker til 8 måneder Alt ligger til rette for deg, men du velger alikevel å gå fra det. Kanskje i håp om å finne noe bedre? Det du går fra bør ikke nødvendigvis være noe "fælt", men du føler deg så ferdig med det at du velger å snu ryggen til. Stokkenes dronning er en kvinne, som har arbeidet med seg selv og gjort store fremskritt. Hun har stor selvindsigt og stor medfølelse overfor alle uforløste væsener. Den måten hun holder stokken på indikere at vi skal la våres egen selverkendelse forplante seg ned i jorden, dele den med andre. la våres selvrealisering uttrykke seg i våres hverdag. Når du trækker dette kort er det et tegn på at du nærer et ønske om mere selverkendelse og forståelse. Respektere dette ønske. Hun har et høyt aktivitetsnivå, prater som en foss, elsker å reise, og har alltid mange baller i luften. Ser ut som du avslutter et forhold,det kan være ei venninne forhold,et prosjekt eller en tenke måte... Du møter en ny venn,denne personen elsker å snakke,diskutere og finne på mye moro.. Denne mnd blir en koslig mnd,hvor du får det veldig bra..Her ligger det en veldig fin tid..sammen med familen /gode venner... Lykke til....
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 29.10.87: For det første kan kortet vise til at man har truffet sin sjelevenn, den personen man skal dele livet sitt med og spå en lykkelig utgang på forholdet, men det kan også fortelle at man står overfor et moralsk valg som har med kjærlighet å gjøre. Denne mnd blir fylt med kjærlighet,her ligger det masse varme og kjærlighet...Har dere snakka om forlovelse ,giftemål osv?? For kommer det inn i kortet at det er snakk om en kontrakt,en kontrakt som 2 personer skriver under på..Det kan også være at du får et jobb tilbud,det er et brev eller en dokument som er på vei til deg..Les alt nøye,og ta imot tilbudet... Ang penger denne mnd, ser det veldig bra ut..Men husk at selvom du har nok nå,så må du også huske å gi noe til andre...Husk hvor glade dem blir hvis du deler med de nærmeste... Lykke til
<3 _K_ <3 Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 trekker du eit for meg??? jente 130285
<3 _K_ <3 Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 ser ikkje mld mi så eg sender en til kan trekke eit kort for mei ?? født 130285 tusen tusen takk på forhand
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Malin -lotta... Kortet ti staver viser en mann som bærer en tung bør, og selv om det allerede er natt, så er arbeidsdagen hans enda ikke ferdig, men han går innbitt videre, fast bestemt på å nå sitt mål. Når ti staver dukker opp kan det fortelle at spørreren har tatt på seg for mye ansvar og jobb, og kan komme til å bli utslitt før han har fullført sin oppgave. Denne situasjonen er imidlertid selvforskyldt, og kan unngåes bare man er villig til å be om hjelp, og delegere bort oppgaver til andre. Ti staver er en fullbyrdelse av det stav esset startet, og selv om det er hardt arbeid, så vil det til slutt bli en suksess. Du jobber for hardt og tar på deg for mye.... Rettferdighet kan kalles "Karma-kortet". Kortet viser at resultatet av dine tidligere handlinger returneres deg. Ordtak som "Det du gjør mot andre, vil andre gjøre mot deg", "Som du sår skal du høste", og "Forbrytelser lønner seg ikke" er beskrivende for situasjonen. Dette er en krevende situasjon du ikke kan unngå, og tiden er inne til å ta beslutninger. Hør på samvittigheten din, aksepter ansvar, og gjør opp for dine feil. Det er behov for å veie ting nøye og rasjonelt for å finne gode, avbalanserte og upartiske løsninger. Rettferdighet viser til balanse mellom motsetninger, og kan tyde på at avtaler kan inngås gjennom forhandling. Kortet kan også tyde på at ting føles urettferdig eller at du blir utsatt for forskjellsbehandling Lover deg stabile forhold denne mnd,.,.,.Ting vil bli bli løst,bare være ærlig så ska du se at rettferdighten vil seire... Kortet henviser til at du er i en god position til at utkaste nye planer, oppstille mål og bringe dem til utførelse. Når du trekker dette kort er det et tegn på at der er lidenskabelige tanker om at nå et mål, hele ditt vesen ønsker på alle planer at bevæge seg fremover og oppnå succes med en given opgave. Så hva venter du på - Kast deg ut i det! Det vil løsne seg for deg.. Lykke til
Frøken Lilla Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Hei Kan du trekke et kort på meg også? 14.10.74 Takk takk
Flutili Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil gjerne trekke et kort, spennende dette:) 190883 Kunne du sett om bekkenet mitt ordner seg snart....?
Carina har to små gull Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Trekk gjerne et kort på meg Er født 160181
Frøken87<3 Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 Lyst til å titte litt på meg? 15.10.87 Ha en knall dag videre:)
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #19 Skrevet 3. desember 2009 Frøken87: Denne mnd starter vedlig bra og hele des blir en tid fylt med varme og godhet..Virker for meg at du har dine kjære rundt deg som du bryr deg om..Dine nære tar ekstra vare på deg denne mnd,det tror jeg er fordi du gjør akkurat det samme,og omgjør deg med en god aura ,husk at jo mer kjærlighet og varme vi gir andre jo mer kjærlighet får vi tilbake... Ser ut som det er penger på vei til deg,,Kos deg og skjemm gjerne bort dine aller nærmeste med å lag middag til dem,vis at du setter pris på dem.Dette blir en veldig koslig jul,det er liksom noe speiselt med akkurt denne julen..,og at du liksom veit å sette pris på dine.. Leker du med en ide??Sett den ut i livet da vel,,,Du får grønt lys..Du må tørre å stole på deg selv,og tør å følge din magefølelse,, En veldig spennede og fin tid for deg dette her... Nå trakk j 3 kort på deg,og fikk dermed dette opp... Lykke til
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #21 Skrevet 3. desember 2009 Frøken87.. Bare koslig... Nyt den fine tiden ,sammen med dine ... Klem
hegeo83 Skrevet 3. desember 2009 #22 Skrevet 3. desember 2009 Hei. Kan du trekke et kort for meg og? 24.03.83
BebeGutt<3 Skrevet 3. desember 2009 #24 Skrevet 3. desember 2009 Kan du trekke et kort for meg? 03.05.89
Flutili Skrevet 3. desember 2009 #25 Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil gjerne trekke et kort, spennende dette:) 190883 Kunne du sett om bekkenet mitt ordner seg snart....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå