Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei. Er 6 uker på vei med tredje mann og har allerede litt kynnere. Noen som vet om det er vanlig å få kynnere så tidlig når en er flergangsfødende? Hadde mye kynnere i de andre svangerskapene også, men kan ikke huske det begynte så tidlig. Kjennes også ut som om livmora er veldig høyt oppe allerede. Uff, kommer vel til å bli kjempesvær! Har i tillegg hatt bitte litt blod i trusa tre dager på rad nå. Vet jo at dette kan forekomme, og jeg blør jo ikke friskt blod. Noen som har samme erfaringer?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har hatt MYE kynnere i mine to første svangerskap. Tror nok jeg kjenner noen allerede nå. Er 9+, har hvertfall den ekle følelsen av plutselig trykk mot blæra. men blør ikke.
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 takk for svar. Kan ikke si at jeg blør jeg heller, men har hatt et par små dråper brunlig blod i trusa de siste tre dagene. Håper bare det ikke er tegn på noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå