smurf08 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Mini går ikke enda men trenger noe på føttene når han skal leke ute. Fant disse her http://www.stonzwear.com/department.aspx?DeptId=7& og husker vagt å ha lest noe her på forummet. Noen som har erfaring med disser? Eller evt vet et bra alternativ?
Gjøkeredet③ Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Vi har de og er super fornøyde.. Nå på vinteren har vi investert i fòret også til å ha oppi i tillegg, siden det er litt kaldt:o) Anbefaler de på det varmeste:o)
Underveis --> Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Kjøpte disse til Lillemann siden jeg brukte mye bæresjal til ham. Utmerket for små babyføtter. Nå har han vokst ut av de (for en god stund siden), siden han har noen skikkelig digre føtter! Ønsker meg nye til jul, og bruker foreløpig noen billige jeg kjøpte på Lindex. Fungerer ikke like bra om han skal ut i snøen, men der er han ikke så mye ennå. Litt trøbblete å krabbe i full vinterdress og skare ;-) Har ennå ikke funnet noen som kan matche Stonzene. Kommer ikke til å kjøpe noe annet til ham i vinter, selv om han skulle lære seg å gå før snøen er borte.
frøkenfrekk Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Ja, jeg lurer også litt på disse. Dattern min går ikke enda, men hun reiser seg opp, setter seg ned, samt går langs bordkanten, holder seg i stoler, hendene våre etc. Så hun går så vidt med støtte, men ikke noe mer. Er det da dumt med sånne Stonz? Burde hun ha ordentlig sko?
Neijasså... Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Stonz er kjempegode. ) Babyer skal ikke ha sko før de går støtt selv, mener jeg å ha hørt. Men det blir vel neppe mange månedene til hvis hun går med støtte. Både-og, kanskje? Stonz'ene er ikke mye tess til barn som går, da.
vimsesvimsen Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Der må jeg si meg uenig. Vi har en gutt på 14 mnd, som har kunnet gå siden han var 11 mnd. Vi bruker foreløpig kun Stonz og de fungerer supert! Vintersko greier han ikke å gå med enda! Står bare i ro og hylskriker med de på beina ; ) Men med Stonz på føttene raser han avgårde. Eneste er jo at de ikke er vantette, så er det slaps eller sølepytter i nærheten blir han våt i gjennom. Så når han begynner i barnehage kommer vi til å ha på han sko. Men til nå har Stonz vært et supert alternativ. Anbefales og er verdt 400 kr!
minni08 ♥ Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er ikke imponert over Stonzene. Snupps går her, og de er altfor "store" og klumpete.Hun bare snubler i dem. Synes og de er slappe i stramminga slik at når hun krabber i dem faller de av. Foret som jeg kjøpte virker og for stort i forhold til selve Stonzen. Jeg hadde ønsket at de var litt tettere på foten. Men bevares, de funker bra til å bruke i vogna og i bilen. Mulig jeg hadde høye forventninger til disse etter alle lovordene på Dib:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Kanskje de er en størrelse for store da eller? Her kjøpte vi ihvertfall et par Stonz str M for litt siden, og de funker supert! Jenta mi er nå 14 mnd, og har gått siden hun var 11 mnd, og jeg synes Stonzene virker kjempebra selv om hun går. Vanlige sko blir altfor tunge og klumpete innbiller jeg meg, mens Stonzene er lette og sitter bra =)
vimsesvimsen Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil også tro de er litt for store da. Vår gutt på 14 mndr har også str. M, og de sitter godt på foten!
minni08 ♥ Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 mulig det. Har strM. Foten var 11,5 cm og str M13 cm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå