M*A*S*H* Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 ...men her er alt ved det samme ser jeg, hehe. Kan man spise salami? Er dere kvalme? Tror dere jeg er gravid selv om testen viste sånn? Godt jeg også har litt teflonhjerne og har glemt masse fra forrige svangerskap;-) Jaja jenter, vi snakkes sikkert underveis, krysser fingre for at spira funker inni der og holder seg fast. Men dagene mine går med til å leika og herje og forberede jul med en aktiv og morsom toåring, så jeg kommer nok ikke til å henge så masse her. Blir nok mer etterhvert, når magen kommer i veien for alle andre gjøremål og man trives best med beina opp.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Neida, mye har endret seg. Jeg har faktisk ikke sett EN ENESTE Reima/troll/andremerker diskusjon i de to månedene jeg nå har vært her. Det går framover i verden:) Grattis med ny spire:) Hilsen en som plutselig føler at jeg er gravid for ofte, når jeg ser et kjent nick og deretter leser at du ikke har vært her på 2 år...
M*A*S*H* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Hehe, trodde det bare var på småtroll man diskuterte Reima;-) Men godt å se verden tross alt går fremover, selv om dette urgamle mystiske svangerskapet altså holder seg ganske likt år etter år;-) Hvor mange barn har du? Og grattis sjøl med nestemann!
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Gravid til stadighet, men det har ikke blitt barn av det siden 2006..1 stk så langt(men han er barn nok for ti altså), men denne gangen ser det jammen lovende ut. Når andre trimester til helga.
M*A*S*H* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 Du begynner å få litt vel lang trening i å være på første tri, Gytha, så BRA at det endelig nærmer seg andre og du kanskje kan senke skuldrene litt? Fy flate det må ha vært en påkjenning, ønsker dere det beste videre. Kanskje vi ses igjen på tampen av andre tri også, hvis jeg når så langt den her gangen jeg og.
Mortil1snart2<3 Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Hei hei! syns det er noe kjent med nicket ditt, fikk en gutt i november 07 jeg, så om du har en 2 åring kan det vel stemme;)
M*A*S*H* Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2009 Vi har vel vært borti hverandre her inne, men jeg lider av sterk teflonhjerne og kronisk ammetåke så jeg tør ikke svare for min egen husk;-) Jeg hadde dessuten et annet nick i starten av forrige svangerskap tror jeg? Noen rappa det jeg het, så da bytta jeg for å unngå forveksling.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Hei Husker nicket ditt jeg også fra forrige gang jeg vanket her inne faktisk Gratulerer med spira og juleforberedelsene
M*A*S*H* Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2009 Jeg syns jeg kjenner igjen noen nick, som f.eks collargol;-) Kjekt å se du og er gravid igjen! Småsøsken er tingen å ønske seg i julekalenderen. Jeg er jo så tidlig i løypa foreløpig at jeg har ikke gått helt av skaftet ennå, pga medisinske årsaker skal jeg følges nøye gjennom svangerskapet, så jeg skal på første ul nå uke 6-7 ca for å se om det er liv laga, sånn i første omgang. Og så igjen mellom 11-13. Og etter det, DA skal jeg glede meg skikkelig, dersom det fortsatt er noe å glede seg over da;-) Lykke til for oss alle i hop!!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Hehe, jeg har vært på min første UL alt og skal i morgen igjen. Er i dag 9+1. Får tett opp tidlig oppfølging jeg også pga habituell abort, samt at jeg fikk masse dritt i forrige svangerskap Så blir det vel en ny UL når jeg er ca 12 uker og en del ekstra etter ordinær UL igjen MEN alt er verdt det dersom det går bra da!
M*A*S*H* Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2009 Vi er med på nesten (?) hva som helst vi, bare det går bra!!! :-D Jeg later jo som om jeg ikke gleder meg ennå, men det er jo bare tull. Man klarer jo ikke la vær, men vil så gjerne beskytte meg mot sorgen dersom det går dritt... Funker ikke det vettu... detta burde jeg vite nå!!!! LOL. Vi preikast!!! :-D Hang in there, girl!
mamma til twins Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 ALT har endret seg siden sist jeg gikk gravid. Jeg fikk min datter for snart 11 år siden og da var det ingen gravidforum på nett jeg kunne kose meg med. Lykken er jo å kunne diskutere med andre synes jeg, selv om jeg er tusen ganger mer nervøs/redd enn jeg var sist. Er mange problemstillinger jeg ikke ante eksisterte sist jeg var gravid, da var alt ren plankekjøring. :-) Krysser fingrene for spira di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå