tvillingen Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 11 dager til termin, har virkelig ikke noe navn....... Har to gutter som heter Viktor og Martin, venter en jente. Forslag taes imot med takk.... :-)
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Noe enkelt og sterkt som inneholder -r. Viktor, Martin og Ingrid Viktor, Martin og Rakel Viktor, Martin og Klara Viktor, Martin og Andrea
tvillingen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 takk, gjerne flere forslag.... Tenkte også på noe enkelt med f.eks R og/evt I. Vil ikke ha dobbeltnavn. Vilma, Kaja, Ingrid - vi kan ikke bli hverken enige eller finne det rette.........
Cornelianelia Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Viktor, Martin og Sigrid Viktor, Martin og Rebekka Viktor, Martin og Bertine Viktor, Martin og Tiril Viktor, Martin og Aurora Noen forslag fra meg. Lykke til.
tvillingen Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2009 Takk for forslag, mange fine her, synes jentenavn er vanskelig, har vel låst meg på guttenavn etter to gutter....
trebarnsmamma84 Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Ella hermine Kaja Sofie Oda Tiril Pia Luna Elisabeth Ida Thea Karianne Helena Eva Amalie Andrine Amanda Henriette Emilie Helene Jenny
volve Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Mathilde var det første jeg tenkte på. Vil du ha det enkelt med R eller I hva med: Ida Iris Ingunn Renate Rikke
Vannmann35 Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Kristine Kristiane Karine Vet ikke hvorfor, men synes noe meg K passet fint inn her...
tvillingen Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2009 Tusen takk, skal skrive ut en liten liste og gi den til mannen min, han har ikke peiling enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå